Kombat Armagedon: Kita sebarkan sastera bejat! – Zionis Yahudi


Ada dialog, ada ayat naratif. Untuk plot ini, saya banyakkan ayat naratif agar lebih mendesup kalbu! Misalnya seperti di bawah.

“Ketika al-Masih (Raja Yahudi terakhir) datang, semuanya akan menjadi budak-budak orang-orang Yahudi.” -- Ajaran Zionis Yahudi dalam Talmud

Imbas kembali, Perang 20-Tahun

Sebagaimana pesan dan ramalan Rasulullah (SAW), sebelum era perang dingin dan perang kosmik di Perang 20-Tahun, seluruh dunia Islam dihentam hebat. Ia berupa fitnah duhaima, fitnah anti teroris yang dipalu gendang pasca peristiwa 11 September 2001 terutamanya terhadap kumpulan yang memilih jalan jihad bertempur dengan tentera Zionis Yahudi dan konco-konconya.

Fitnah ini bersifat global yang terkena di setiap batang tubuh umat Islam yang komited mengamalkan ajaran Islam sepenuhnya. Kempen perang anti teroris pasca peristiwa 11 September 2001 yang dicanang oleh Presiden Amerika Syarikat George Bush berlanjutan seperti dirancang olehnya, “Anda bersama kami atau anda bersama teroris!” Anasir 11 September itu mengubah jarum sejarah manusia.

Gendang perang yang dipalu oleh George W. Bush ternyata amat salah. Ini justeru kerana bekas presiden Amerika Syarikat itu terlalu dirasuk dan taksub dengan dendam kesumat terhadap dunia Islam. Bagi Bush, Islam itu teroris dan teroris itu Islam. Padahal dia mabuk kuasa dan gila dengan wacananya. George W. Bush ialah bapa teroris yang maha gila dan penegak kezaliman Israel. Itulah fakta yang maha benar.

Pasca Perang 20-Tahun itu mengambil masa sangat panjang, melaju dalam batas waktu yang sukar diduga. Justeru muncullah kelompok manusia yang dikatakan Rasulullah (SAW), “Beriman di waktu pagi, kafir di waktu petangnya.” Kesannya sangat dahsyat. Pimpinan Amerika Syarikat memaksa negara umat Islam agar memerangi rakan-rakan sendiri menyerang Iraq, Afganistan, Pakistan, Palestin, Lubnan, negara-negara bekas Soviet Union dan semua kumpulan yang menentang persekutuan mereka.

Pihak-pihak yang membantu dan menyokong perang global anti teroris itu diberikan ganjaran senjata, bantuan ekonomi dan mata benda yang banyak. Fitnah besar itu membentuk manusia bumi kepada dua kelompok jelas – kelompok Mukmin yang tidak bercampur dengan sikap munafik dan kelompok munafik yang tiada nilai iman terhadap Allah.

Umat Islam harus faham, antara perkara jahanam yang terangnya seterang pancaran mentari di kemuncak langit ialah protokol pertama Zionis yang memaktubkan bahawa perlunya melakukan kegiatan keganasan material dan spritual terhadap semua bangsa bukan-Yahudi (Goyyim). Protokol tersebut merangkumi usaha-usaha Zionis supaya kaum Yahudi dapat menguasai dunia dan memonopoli setiap sumber bagi menguatkan kedudukan dan membantu merealisasikan tujuan besar mereka.

Keganasan atau anasir teroris adalah anak kandung Zionis! Kajilah kitab Taurat (yang sudah dipesong oleh Yahudi) yang banyak mengandungi dakyah dan ajaran supaya melaksanakan elemen teroris dan menghancurkan seluruh manusia selain Yahudi.

Dalam bidang sastera, protokol Yahudi Zionis memaktubkan: “Kita telah menyebarluaskan sastera yang sakit lagi keji. Jadikan sastera sebagai tunjang kebejatan nafsu di setiap negara besar yang mempunyai kepimpinannya sendiri.”

Yahudi adalah punca diskriminasi kaum, penghapusan etnik dan pembinasaan manusia. Doktrin mereka mencacak teguh asas pendustaan dan egoistik. Zahirnya bersinar, tetapi batinnya gelap dan hina. Ringkasnya segala kehinaan dan keganasan sama ada yang lampau dan kini, di hadapan atau di belakang adalah berpunca dari Zionis Yahudi. Betapa tidak, bukankah kitab Taurat yang sudah diselewengkan itu (bukan lagi ajaran Nabi Musa) adalah punca kepada elemen teroris.

Sengketa kaum dan agama, perang demi perang dan pembasmian suku kaum tertentu memuncak. Tahun-tahun sebelum Perang 20-Tahun menjadi abad-abad yang penuh musibah dan bencana buatan tangan-tangan manusia bersifat Dajjal. Justeru bumi mula berbicara dengan amarahnya berbentuk banjir besar, tsunami, serangan wabak dan virus, bocornya gas-gas beracun, gempa bumi tektonik, kemarau dan pelbagai lagi.

** Ini nukilan sebuah novel. Page Kombat Armagedon di sini.

3 comments:

Anonymous said...

Info tentang illuminati..
Mohon tuan siarkan agar umat Islam tahu..


siapa illuminati? apakah rancangan illuminati? kenapa mereka buat semua ini?

illuminati adalah kumpulan penyembah syaitan dan mereka tunggu dajjal sebagai pemimpin mereka untuk kuasai dunia.

dengan tujuan kawal dunia sehingga datangnya dajjal, mereka merencanakan pelbagai rancangan yg dinamakan new world order.

antara rancangan new world order adalah wujudkan
negara israel, memecahbelah islam dengan wujud pelbagai mazhab ahlussunnah, merosakkan islam dengan wujudkan syiah yg dicipta oleh yahudi, perang dunia 1 & 2, dan rancangan besar yg mereka bakal lakukan adalah kejatuhan ekonomi US mungkin pada thn 2017 dan perang dunia ke 3 pada tahun 2023.

untuk menjayakan new world order, pastilah puak illuminati perlukan watak pro-new world order (kump. A) yg dikawal sepenuhnya oleh illuminati.

pada masa yg sama mereka tahu pasti ada yang menentang rancangan new world order terutamanya orang islam. Illuminati tahu kekuatan Islam dan mereka takut jika Islam kawal puak penentang & pastinya rancangan mereka gagal.

maka puak illuminati cipta watak penentang new world order (kump. B) yang dikawal oleh illuminati supaya tujuan rancangan new world order tetap berjaya

amerika adalah watak yang dicipta illuminati sbg kumpulan A dalam menjayakan new world order. amerika menggunakan alasan sebarkan demokrasi untuk halalkan perang (cth perang vietnam & iraq). sebenarnya mereka sebarkan demokrasi agar porak-perandakan sesebuah negara dan kuasai sesebuah kerajaan dgn matlamat menjayakan rancangan new world order.

Manakala puak2 kononnya anti-amerika (sosialis & komunis) juga adalah watak ciptaan illuminati sbg kumpulan B & mereka ini juga menjayakan new world order.

Web Sutera said...

Terima kasih, sahabat Tanpa Nama. Moga bermanfaat, insya-Allah.

Sebuah misi besar, insya-Allah. Saya kongsikan. KOMBAT ARMAGEDON.

Kitab agung al-Quran dan banyak hadis Rasulullah (SAW) bercerita mengenai era terakhir usia bumi kita. Daripada tafsiran alim ulama era Nabi Muhammad (SAW), para tabi’in dan ulama selepasnya dan seterusnya ilmuan Islam kontemporari, saya simpulkan seperti dberikut:

“Ia ditakdirkan bahawa Baitulmaqdis atau Jerusalem dan secara besarnya tanah Palestin akan dibebaskan oleh tentera Muslimin. Ia turut akan memusnahkan negara haram Israel dari muka bumi dan al-Masih Nabi Isa binti Mariam kemudiannya akan menjadi Khalifah yang memerintah dari Baitulmaqdis. Nabi Isa Alaihisalam akan mentadbir sebuah khilafah berupa Negara Islam yang akan dibentuk di Tanah Suci Palestin menggantikan negara pembohong Israel.”

Semoga Allah mencucuri rahmat dan kasih sayang-Nya untuk semua arwah para alim ulama Islam, dan memberkati usia serta ilmu ulama kontemporari dari seluruh bangsa dan negara. Amin ya Rabb.

Ia juga ditakdirkan sebelum Baitulmaqdis muncul sebagai pusat pemerintahan Negara Islam, negara haram Zionis Yahudi Israel akan memenuhi ramalan sebagai ‘negara’ yang menjarah dunia. Negara tuntunan sang Dajjal dari dunia gelap itu bakal memerintah dan menjarah bumi dalam satu masa yang dikenali sebagai ‘sehari bagaikan seminggu’.

Pada akhir tempoh itu, al-Masih sang pembohong besar Dajjal akan muncul sebagai manusia sebenar, bertubuh dan beranggota sebagai manusia. Tatkala itu ia muncul sebagai ‘pada harinya seperti hari kita’, sebagai seorang manusia yang menjelma dari dunia ghaib.

Pada saat itu air Laut Galillee akan mengering. Dajjal akan 'memerintah' dunia dari negara haram Israel dan memenuhi misinya sebagai pembohong al-Masih sebenar, yakni menipu sebagai al-Masih Nabi Isa alaihisalam. Setelah Dajjal muncul secara langsung, saat itulah Imam al-Mahdi akan muncul.

Banyak kali kaum Bani Israel melanggar janji mereka dengan Allah, justeru Allah mengharamkan Baitulmaqdis atau Jerusalem untuk mereka selamanya. Pendudukan Zionis Yahudi di tengah-tengah negara Arab itu tidak akan berjaya. Itu janji Allah yang Maha Benar.

Nabi Muhammad (SAW) menunjukkan kepada kita yang tentera Muslimin akan muncul dari Khorasan bagi musnahkan negara haram Israel. Bala tentera jihad itu akan muncul sebaik sahaja Imam Mahdi muncul, kemudian kekhilafahan Islam akan wujud buat kali terakhir.

Musnahnya negara Zionis Yahudi Israel itu buat kali terakhir juga. Sejarah menintakan bahawa tentera Babylon buat kali pertama menghalau kaum Yahudi keluar dari situ. Kemudian buat kali kedua oleh tentera Rom. Akhirnya tentera jihad Muslimin akan menghalau mereka.

Web Sutera said...

Fiksyen ini memangnya sebuah fiksyen. Ia bukan kitab atau kajian ilmiah, namun ditata dan diadaptasi dari kajian ilmiah. Fasa utama fiksyen ini ialah sebelum “Pada akhir tempoh itu, al-Masih sang pembohong besar Dajjal akan muncul secara sebagai manusia sebenar, bertubuh dan beranggota sebagai manusia.”

Walaupun demikian, pada pemahaman saya, fasa atau tempoh masa sebelum munculnya Dajjal secara nyata, tidak kita ketahui secara tuntas. Ilmu itu hanya milik Allah yang Maha Mengetahui.

Peristiwa atau plot ceritera di tahun-tahun Masihi selepas 2013 adalah gambaran dari saya semata-mata. Ia imaginasi saya sebagai penulis novel ini, tidak langsung dinyatakan dalam sebarang ayat-ayat al-Quran dan hadis-hadis Nabi Muhammad (SAW) dan tafsiran para ulama. Justeru ia sebuah fiksyen.

Dalam sebuah risalah kecil bernilai besar, ilmuan Islam Imran N. Hosein menulis, “Dalam masa 10 tahun dari sekarang, iaitu dalam bulan Rabi al-Thani 1443 Hijrah, dunia Islam akan memperingati genap 100 tahun peralihan kuasa di Makkah dari naungan Turki Uthmaniah kepada Sultan Arab, Abdul Aziz bin Saud.”

Imam Ahmad dan Thabrani meriwayatkan sebuah hadis. Abu Umamah melaporkan yang Rasulullah (SAW) berkata, “Segolongan umatku tetap memegang dan menolong agama, mereka keras kepada musuh. Tidak takut terhadap orang yang menentangnya dan terhadap apa yang menimpa mereka dari cubaan, sehingga datang perintah Allah mereka masih tetap berkeadaan begitu.”

“Sahabat bertanya, ‘Wahai Rasulullah, di manakah mereka?’

“Baginda menjawab, ‘Di Baitulmaqdis dan di sekitar Baitulmaqdis.’”

Semoga bermanfaat. Hanya Allah yang Maha Mengetahui.

LUSIANA CATERING: HALAL food and catering services.

Komentar dari pembaca di Goodreads | This is one good book. I’ve read one by this author before,Perang Armagedon, which...

Posted by Web Sutera on Friday, 4 March 2016

Copyright © 2013 - WebSutera.com - is proudly powered by Blogger