Mari BERJIHAD!

Harakah: Buat pertama kalinya selepas sekatan politik yang dikenakan berakhir, Dato' Seri boleh menyertai pilihan raya kecil. Walaupun Umno cuba gagalkan penyertaan Dato' Seri dengan isu-isu liwat dan percubaan menahan Dato' Seri, bagaimana situasi ini dihadapi?

Anwar Ibrahim
: Alhamdulillah, walaupun tekanan kuat dan muslihat Umno untuk menghalang saya dengan apa cara juga ternyata kita dapat lepas dari keadaan ini. Saya dapat bantuan dari sahabat-sahabat dan saya sangat bernasib baik kerana berkat doa sahabat-sahabat untuk meneruskan perjuangan dan saya sangat bernasib baik dengan kerjasama Pakatan Raayat walaupunkita difitnah tetapi kita terus bersama dan dengar bekerja dengan penuh komitmen dan keazaman.

Sumpah hanya berlaku dalam kes lian (suami isteri) dan sumpah yang dilakukan oleh pembantu peribadi Anwar, Mohd Saiful Bukhari Azlan tidak ada dalam kaedah syariah. (Ketua Dewan Pemuda PAS Negeri Selangor, Ustaz Sallehen Mokhyi)


Kenaikan harga makanan dan bahan api telah meningkatkan inflasi Malaysia pada bulan Mei iaitu 3.8 peratus, kadar tertinggi dalam tempoh 22 bulan sebelum kerajaan meningkatkan harga minyak pada Jun lalu. (Gabenor Bank Negara Malaysia, Tan Sri Dr Zeti Akhtar Aziz)


Kami memang menjangkakan kadar inflasi akan meningkat terutama pada bulan Jun berikutan langkah kerajaan mengurangkan subsidi minyak. Berikutan itu, pada bulan Jun, inflasi mencapai kadar enam hingga tujuh peratus. (Gabenor Bank Negara Malaysia, Tan Sri Dr Zeti Akhtar Aziz)

0 comments:

LUSIANA CATERING: HALAL food and catering services.

Komentar dari pembaca di Goodreads | This is one good book. I’ve read one by this author before,Perang Armagedon, which...

Posted by Web Sutera on Friday, 4 March 2016

Copyright © 2013 - WebSutera.com - is proudly powered by Blogger