Aku petik penegasan Ahli Parlimen Kulim Bandar Baharu, Zulkifli Nordin mengenai Islam. Prinsip ini sama dengan pegangan aku sebagai salah seorang umat Islam di bumi Malaysia ini. Syabas YB!

“Saya ambil pendirian dan konsisten dengan pendirian saya untuk memartabatkan Islam dan mana-mana platform yang memperjuangkan Islam. Kalau DAP memperjuangkan Islam, saya pilih bersama DAP.

Saya telah memberikan penjelasan yang cukup jelas tentang pendirian saya bahawa saya utamakan perjuangan Islam dan kalau PKR utamakan Islam, saya tiada masalah.” (Ahli Parlimen Kulim-Bandar Baharu, Zulkifli Nordin)

0 comments:

LUSIANA CATERING: HALAL food and catering services.

Komentar dari pembaca di Goodreads | This is one good book. I’ve read one by this author before,Perang Armagedon, which...

Posted by Web Sutera on Friday, 4 March 2016

Copyright © 2013 - WebSutera.com - is proudly powered by Blogger