Mahmoud Ahmadinejad terus berani lawan Israel!

In his recent UN conference speech, Iranian President Mahmoud Ahmadinejad condemned Israel for its aggression against Palestinians and accused the west of using the Holocaust as an excuse for Israel's ongoing persecution of Palestinians.

However Ahmadinejad’s speech did not deny the Holocaust, U.N. reports confirmed, saying that the text of Ahmadinejad's speech only accused the west of using the "ambiguous and dubious" question of the Holocaust to create Israel at the expense of Palestinians.

Instead, Ahmedinejad described Israel as “the most cruel and repressive racist regime,” to the consternation of many European diplomats who walked out in protest.


His personal blog here.

Buku Ahmadinejad; Singa Baru Dunia Islam


Dia bukanlah seorang politik kubu kanan ataupun kiri bahkan dia bukanlah ahli politik sama sekali. Dia bukan seorang cendekiawan besar dan bukan usahawan yang ajaib menjadi pemimpin.


Mahmoud Ahmadinejad
bukan perwira militer yang dapat membangunkan jaringan yang kuat dalam institusi militer yang memungkinkannya masuk ke kancah politik, apa pun risiko dan bagaimana pun caranya.

Pemimpin Iran ini bukan bangsawan ataupun anak seorang pahlawan yang disegani sehingga dengan mudah meraih simpati walaupun tidak mempunyai taraf pendidikan yang cukup tinggi. Dia tidak juga mempunyai susuk tubuh yang besar.

Dia tidak pandai berdiplomasi dan masih muda, seorang yang kuat bekerja dan mempunyai komitmen yang tinggi kepada negara dan bangsa serta ideologinya sehingga dia tidak pernah panik menangani ancaman asing. Dia bebas rasuah, tidak mempunyai pakatan sulit dan mementingkan kaum kerabat bagi mengisi pelbagai jawatan. (Sumber: PTS)

Kedai-Buku.com: Gedung Rujukan Buku Agama & Panduan
Manusia Berilmu Tidak akan Miskin kerana Kaya dengan Pengetahuan.

Photobucket

0 comments:

LUSIANA CATERING: HALAL food and catering services.

Komentar dari pembaca di Goodreads | This is one good book. I’ve read one by this author before,Perang Armagedon, which...

Posted by Web Sutera on Friday, 4 March 2016

Copyright © 2013 - WebSutera.com - is proudly powered by Blogger