Secara umumnya bangsa Yahudi tidak boleh dipersalahkan dalam serangan baru-baru ini. Yang salah dan bersikap TERRORIS ialah Zionis Israel ataupun pertubuhan Zionis Yahudi. Zionis ini jugalah yang menyerap fahaman TERRORIS dan membunuh beramai-ramai umat Palestin sejak dahulu lagi.

Ingat peristiwa Sabra dan Syatila pada 16 Sept. 1982 (3 hari), dan operasi Cast Lead selama 22 hari di Gaza bermula pada 27 Dis. 2008 lalu? TERRORIS ISRAEL secara membabi buta membunuh rakyat Palestin terdiri daripada lelaki, perempuan, orang tua dan kanak-kanak. Berapa ribu yang syahid dalam kedua-dua episod keganasan TERRORIS ISRAEL tersebut? Saudara carilah infonya.

BACA SETERUSNYA.

*** Saya Web Sutera, penyedia perkhidmatan katering untuk pelbagai majlis halal. InsyaAllah, harga dan pakej boleh dirunding dengan variasi masakan dan sajian Melayu, Cina, India dan Barat. Pengalaman saya selama 4 tahun dalam bidang ini. Saya juga menyediakan servis layanan VIP/VVIP dengan harga yang berpatutan. Hubungi saya di sini.

0 comments:

LUSIANA CATERING: HALAL food and catering services.

Komentar dari pembaca di Goodreads | This is one good book. I’ve read one by this author before,Perang Armagedon, which...

Posted by Web Sutera on Friday, 4 March 2016

Copyright © 2013 - WebSutera.com - is proudly powered by Blogger