Tahniah untuk nakhoda PAS 2011-13

3 Rejab 1432H - Demi Islam, semua gabungan pimpinan adalah bagus. Saya sebagai salah seorang umat yang cintakan perjuangan harakah Islamiyah, bukan sahaja mahu pimpinan Islamik, malah yang terlebih utama ialah KEPEMIMPINAN ISLAM demi masyarakat Malaysia yang harmoni dan merintis jalan ke syurga abadi. Tahniah. ALLAHU-AKHBAR!

Mursyidul Am PAS, Tuan Guru Datuk Nik Abdul Aziz bin Nik Mat membayangkan saf kemimpinan baru PAS yang dipilih pada muktamar ke-57 parti itu semalam menjadikan jalan menuju ke Putrajaya makin jelas.

Bercakap ketika ditemubual Harakah dan Harakahdaily hari ini, beliau yakin kabinet baru PAS itu mampu melakar masa depan baru untuk PAS khususnya menghadapi Pilihan Raya Umum ke-13.

"Jalan menuju Putrajaya makin jelas. Jangan ada jual kad pengenalan, bagi kepada warga asing mengundi, insya-Allah."

Memetik kata-kata Yang Dipertua PAS Pandan, Selangor, Tuan Iskandar bin Abdul Samad, "
Seseorang yang mempunyai kualiti, ilmu, kepakaran, komitmen dan visi untuk memikul sesuatu tanggung awab wajar diberi peluang tidak kira seorang ulamak atau profesional. Tetapi sesuai dengan peranan PAS hari ini yang bukan hanya memimpin orang Islam atau orang Melayu sahaja, pemimpin PAS mestilah berupaya untuk memimpin rakyat yang berbilang kaum."

0 comments:

LUSIANA CATERING: HALAL food and catering services.

Komentar dari pembaca di Goodreads | This is one good book. I’ve read one by this author before,Perang Armagedon, which...

Posted by Web Sutera on Friday, 4 March 2016

Copyright © 2013 - WebSutera.com - is proudly powered by Blogger