Semasa membaca bab permulaan, dapat rasakan kesungguhan penulis

Pada hari terakhir 6 Mei saya menziarah gerai kepunyaan Ustaz Riduan Mohamad Nor, Jundi Resources. Sebanyak lebih kurang RM140 saya laburkan (sebelum diskaun) di gerai tersebut. Sembang dan bertukar pendapat bersama beliau mencerahkan ruang naluri. Cadangan dan cabaran dari insan budiman itu juga sedang saya fikirkan, insya-Allah.

@@@@@@@@@@@@@@

Satu pertanyaan dari Tuan Diniel Qarim Sakk berkenaan novel Macedonia: Alexander Agung – Hijab Raja Zulqarnain, “Buku Alexander adalah Zulqarnain saya sudah habis membacanya. Mahu bertanya, selain dari merujuk pada buku itu, apa rujukan lain yang Encik Web Sutera gunakan bagi merealisasikan novel ini?”

Sebaik sahaja saya menjawab pertanyaannya, beliau berkata, “Okey, terima kasih. Semasa membaca pada bab permulaan, saya dapat rasakan kesungguhan penulis. Berharap selepas ini ada lagi buku / novel seperti ini diterbitkan."

BACA LAGI >>>

Berkaitan:
Terbongkar!

0 comments:

LUSIANA CATERING: HALAL food and catering services.

Komentar dari pembaca di Goodreads | This is one good book. I’ve read one by this author before,Perang Armagedon, which...

Posted by Web Sutera on Friday, 4 March 2016

Copyright © 2013 - WebSutera.com - is proudly powered by Blogger