Konspirasi Mageddo?



Mageddo adalah nama sebuah lembah di Palestin - yang dijarah Zionis-Yahudi - yang diramalkan tercetusnya Perang Armagedon oleh sebuah konspirasi tahap tertinggi. Ia terbentang dari Mageddo sehingga ke utara, kemudian sehingga ke Edom di selatan, seterusnya sampai ke Laut Putih di barat dan Bukit Mohab di timur. Dijangkakan oleh pakar strategi perang, sekiranya panglima perang dapat menguasai wilayah ini, maka batalion itu dapat mematahkan setiap serangan.

Dalam pada itu, ada sisi lain yang turut terlibat... terhijab bagi yang tak mahu buka mata hati. Dunia sejajar berdimensi lain, yang turut bersengketa dan cuba untuk mencari penyelesaian, kononnya, untuk jagat manusia.

Dunia akhir zaman yang panas, kering, kontang iman... dan kontang dalam rupabentuk muka datarannya. Manusia dan makhluk yang fana saling cuba untuk mengungguli satu sama lain. Namun hukum Tuhan Yang Maha Esa siapa dapat atasinya?

BACA LAGI >>>

** Foto grafik: Novel PERANG ARMAGEDON, yang turut menyentuh lokasi Mageddo.
** Insya-Allah, ikhlas dari sang fakir di sisi Allah, WEB SUTERA.

0 comments:

LUSIANA CATERING: HALAL food and catering services.

Komentar dari pembaca di Goodreads | This is one good book. I’ve read one by this author before,Perang Armagedon, which...

Posted by Web Sutera on Friday, 4 March 2016

Copyright © 2013 - WebSutera.com - is proudly powered by Blogger