"Baru baca halaman-halaman awal, belum dapat beri komen. Apa pun, saya terharu dan kagum dengan kesungguhan Tuan Web menggarap nota bonda menjadi sebuah karya yang nostalgik."

-- Tuan Haji Zakaria Sungib

Ya kisah asal naratif bertulis tangan dari bonda saya Hajah Mek Yah bt. Haji Mat Amin.

Terima kasih atas respons dan sokongan awal yang diterima dari tuan/cikpuan budiman untuk karya ebuku ini. Ada yang terkejut beruk lantaran harga yang saya tawarkan lebih murah daripada harga tiket KTM dari Batang Benar, Nilai ke KL Sentral. 

Ia bukan bermakna karya ini murah atau kurang berharga. Tidak! Saya menghargai kisah yang tercoret dalam halaman-halaman bertulis tangan oleh almahumah bonda. Ia kisah dari hati seorang wanita yang bergelar isteri dan ibu.

Tujuan saya tawarkan harga itu ialah agar pembaca dapat meneliti susunan kata dan tadbir daripada perkisahan yang dicoret.

Tambahan lagi, saya benarkan para pembeli untuk mencetak ebuku ini andai masih mahu mencicipnya atas helaian kertas. Dan servis yang saya cadangkan ialah dari Tukang Cetak dan Zine, Tanjung Piandang, Perak. Cubalah tanya bos dia, insya-Allah harga boleh layan.

* Insya-Allah ebuku TAKDIR DAN TADBIR ILAHI boleh dibeli dari Shopee di sini, atau hubungi saya secara peribadi.


* WebSutera - Novelis berjiwa kental dan mantan Mat Metal.

0 comments:

LUSIANA CATERING: HALAL food and catering services.

Komentar dari pembaca di Goodreads | This is one good book. I’ve read one by this author before,Perang Armagedon, which...

Posted by Web Sutera on Friday, 4 March 2016

Copyright © 2013 - WebSutera.com - is proudly powered by Blogger