Elizabeth MESTI lebih berhati-hati

Ketua Penerangan Wanita Parti Keadilan Rakyat (PKR), Elizabeth Wong hari ini kembali bertugas setelah menerima tawaran untuk kekal sebagai Exco Kerajaan Selangor dan Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Bukit Lanjan.

Menteri Besar Selangor, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim berkata jika Elizabeth menerima keputusan itu, beliau diminta bertugas mulai hari ini.


“Kerajaan negeri berpendapat keputusan ini adalah wajar dan adil dengan mengambil kira pandangan semua pihak, kepentingan rakyat serta perkembangan mutakhir siasatan polis yang sehingga kini gagal membuat keputusan muktamad,” jelas Khalid.


Saya sangat berharap supaya Elizabeth mengambil langkah lebih berhati-hati dalam semua aktiviti dan perlakuan beliau, sama ada di depan khalayak ramai mahupun di sebalik tabir. Pemimpin Pakatan Rakyat (PR) mesti bersih dan harus dilihat bersih, walaupun dalam kepekatan malam.


Rakyat dan musuh politik PR sentiasa melihat apa sahaja perlakuan setiap wakil rakyat PR. Jika pemimpin beragama Islam semestinya mengikuti akhlak Islam, maka wakil rakyat bukan-Islam juga MESTI menjaga tingkah-laku supaya sesuai dengan nilai-nilai murni Islam dan agama yang dianuti setiap individu.


(Iklan: Saya menyediakan perkhidmatan katering.
Sila lawati blog katering untuk maklumat lanjut.)

0 comments:

LUSIANA CATERING: HALAL food and catering services.

Komentar dari pembaca di Goodreads | This is one good book. I’ve read one by this author before,Perang Armagedon, which...

Posted by Web Sutera on Friday, 4 March 2016

Copyright © 2013 - WebSutera.com - is proudly powered by Blogger