Doktrin Zionis: Kita sebarluaskan sastera yang sakit lagi keji

Saudara, ada satu perkara penting yang ingin saya utarakan. Tetapi terasa amat berat jemari ini untuk meneruskannya. Perkara ini ialah berkenaan onar Yahudi Zionis terhadap dunia terutamanya dunia Islam sejagat.

Hasrat ingin membuat sorotan berkenaan perkara ini lantaran kesedaran bahawa Yahudi melalui kesatuan Zionis memang berniat amat jahat terhadap dunia Islam. Selain pemantauan terhadap apa yang terjadi dulu dan kini melalui internet, terutamanya onar rejim Yahudi Israel kepada umat Palestin, saya juga mengutip ‘perasaan’ dan ‘nadi’ rakyat Palestin melalui buku-buku.


Saya akan memb
uat sorotan agak mendalam dalam hal ini sedikit masa lagi. Bukan berhasrat untuk menimbulkan kebencian sesama manusia, justeru kerana Islam tidak mengajarnya begitu. Cuma ingin menyedarkan kita bahawa Yahudi Zionis memang sikapnya ganas dan mempromosi anasir teroris.

Buku-buku berkenaan ialah seperti yang saya paparkan di sini. Semuanya sudah dibaca, dikunyah dan dihadam. Buat permulaan, perhatikan segmen yang saya salin (dengan sedikit proses suntingan) dari buku Keganasan Menurut Perspektif Agama Yahudi, Kristian dan Islam.


Photobucket

"Antara perkara jahanam yang terangnya seterang pancaran mentari di kemuncak langit ialah protokol pertama Zionis yang memaktubkan bahawa perlunya melakukan kegiatan keganasan material dan spritual terhadap semua bangsa bukan-Yahudi. Protokol tersebut merangkumi usaha-usaha Zionis supaya kaum Yahudi dapat menguasai dunia dan memonopoli setiap sumber bagi menguatkan kedudukan dan membantu merealisasikan tujuan besar mereka.
Ketahuilah saudara bahawa keganasan atau anasir teroris adalah anak kandung Zionis! Kajilah kitab Taurat (yang sudah dipesong oleh Yahudi) yang banyak mengandungi dakyah dan ajaran supaya melaksanakan elemen teroris dan menghancurkan seluruh manusia selain Yahudi.

Dalam bidang sastera, protokol Yahudi Zionis memaktubkan: “Kita telah menyebarluaskan sastera yang sakit lagi keji. Jadikan sastera sebagai tunjang kebejatan nafsu di setiap negara besar yang mempunyai kepimpinannya sendiri.”

Yahudi adalah punca diskriminasi kaum, penghapusan etnik dan pembinasaan manusia. Doktrin mereka mencacak teguh asas pendustaan dan egoistik. Zahirnya bersinar, tetapi batinnya gelap dan hina. Ringkasnya segala kehinaan dan keganasan sama ada yang lampau dan kini, di hadapan atau di belakang adalah berpunca dari Yahudi Zionis. Betapa tidak, bukankah kitab Taurat yang sudah diselewengkan itu (bukan lagi ajaran Nabi Musa) adalah punca kepada elemen teroris."

Berkaitan: Palestin: Kehilangan ahli keluarga akibat debu fosforus
ISRAEL CELAKA, guna senjata kimia
JIHAD PALESTIN!
Air mata bergenang bila membaca Meniti Maut
Palestine, Hamas & Israel THE TERORRIST!

0 comments:

LUSIANA CATERING: HALAL food and catering services.

Komentar dari pembaca di Goodreads | This is one good book. I’ve read one by this author before,Perang Armagedon, which...

Posted by Web Sutera on Friday, 4 March 2016

Copyright © 2013 - WebSutera.com - is proudly powered by Blogger