Thomas, bos DAP Kedah mengarut!

Malaysiakini quoted the DAP Kedah chief Thomas Su as saying that he claimed he had information that Alor Star City Council (MBAS) planned to demolish several Chinese and Hindu temples.

Ini adalah tuduhan yang amat melulu dari saudara Thomas. Sebagai parti Islam, saya amat percaya PAS tidak akan bertindak begitu. Ajaran agama ini tidak pernah mengajar penganutnya bersifat demikian. Merobohkan tempat ibadat agama lain bukan ajaran Nabi Muhammad bin Abdullah (S.A.W).
Islam adalah agama perdamaian dan toleransi.

Sama ada saudara Thomas silap mendapat maklumat ataupun ada ‘pihak-pihak tertentu’ yang menjadi tali barut pengadu domba bagi menghancurkan Pakatan Rakyat.

Hati-hatilah wahai sahabat dalam DAP. SEKALI LAGI SAYA KATAKAN, JANGAN TERMASUK JERANGKAP SAMAR PIHAK-PIHAK TERTENTU ITU, PASTINYA BUKAN DARI PAKATAN RAKYAT.

4 comments:

Anonymous said...

bodoh punya orang...

lagi pun... dalam majlis bandaraya tu... masih ada lagi orang-orang amnu dalam tu... macam juga mpkb... walau dah dua puluh tahun pas memerintah... masih ada lagi orang amnu dalam tu yang buat onar...

bodoh politik jangan main politik la tomas weh...

Web Sutera said...

Satu tambahan, "JANGAN JADI UMPAMA ULAR DALAM BAKUL, MENARI MELIUK-LINTUK BILA UMNO MENIUP SERUNAI."

Berpolitik mesti matang, wahai saudara Thomas.

Zamsi said...

Thomas harus belajar dari Lim Kit Siang, Lim Guan Eng, Gobalakrishan, Tian Chua. Dan mungkin juga dari Karpal Singh....

Anonymous said...

woi..tarak sapa ka kat PR kedah yg boleh bawak depa ni duk bincang..awat yg benggong sangat taraa tu!!!bila ,kena BN hentam abis2 kata bn tak tau mensyuarat..hormat kawan..tapi kena diri sendiri..buat buta bodohh!!ni apa crita??

LUSIANA CATERING: HALAL food and catering services.

Komentar dari pembaca di Goodreads | This is one good book. I’ve read one by this author before,Perang Armagedon, which...

Posted by Web Sutera on Friday, 4 March 2016

Copyright © 2013 - WebSutera.com - is proudly powered by Blogger