Istiqamah Pak Azizi dalam wadah juang

"Masakan saya meninggalkan PAS. Itu adalah usikan kawan dan jawapan pun satu usikan. Insyaallah saya tetap dalam wadah perjuangan parti ini kerana bagi saya PAS adalah sebuah jamaah yang halal, dibenarkan oleh perlembagaan. Perjuangan ini tidak bererti saya tidak berterima kasih kepada kerajaan, tidak bermakna saya menjadi penderhaka dan tidak mengenang budi kerana makan duit kerajaan.

"Ini perjuangan berdasarkan keyakinan. Tapi sayang masih ada orang menganggap, lain dari parti kerajaan yang ada sekarang ini, tidak betul, salah, tak mengenang budi. Baginya parti kerajaan sekarang ini saja yang berhak dan betul menjadi kerajaan. Dia tidak pernah menjengok dunia luar.


Datuk (SN Datuk Dr. Anuar Ridhwan), saya tetap setia dengan wadah Islam. Terima kasih.
" (Dari penulis dan novelis Azizi Haji Abdullah)


*** We provide catering services for the following; courses, trainings and seminars, product launching, PR events, birthdays, parties, family day, doa selamat, wedding, etc. Varieties of menus are available; Malay dishes, Chinese & Indian style & Western.

0 comments:

LUSIANA CATERING: HALAL food and catering services.

Komentar dari pembaca di Goodreads | This is one good book. I’ve read one by this author before,Perang Armagedon, which...

Posted by Web Sutera on Friday, 4 March 2016

Copyright © 2013 - WebSutera.com - is proudly powered by Blogger