Siapa Israel? Negara paksi TERRORIS!

Ya, Israel sebuah negara haram. Ia sebuah negara barbarik dan pemimpin serta askarnya yang takut mati itu merupakan paksi kejahatan dan terroris dunia.

Dari mula penubuhan Israel sehingga sekarang, mereka tidak pernah berjalan atas paksi keamanan dan kemanusian sejagat. Pemimpin, penggerak Yahudi Zionis, perisik (Mossad) dan askar mereka adalah terroris Islam dan dunia. Tiada modus operandi lain untuk mencapai apa yang mereka idamkan selain dari membunuh.


Jadi salahkah pejuang seperti Hamas, Hizbullah, Briged al-Qassam, Briged al-Aqsa, Fatah dan lain-lain kumpulan di Palestin dan Lebanon bangkit menentang terroris Israel tersebut? Kalau boleh dikatakan, kumpulan pejuang itulah yang berjaya menyekat dan menakutkan Yahudi Zionis dan rangkaian terroris Israel. Askar dan komando negara haram Israel amat takut mati, hinggakan balingan seketul batu pun mereka gentar!


Maka sudah terang bahawa Israel tidak akan berunding. Perjanjian demi perjanjian dimeterai. Tetapi mereka juga yang mula-mula merobek-robek perjanjian tersebut, seperti mana mereka merobek-robek hati dan tubuh badan manusia lain, khususnya rakyat Islam Palestin. Apa yang umat Islam ada? Perang sahaja dengan Israel laknat itu! Israel laknat hanya takut dengan senjata, walaupun seketul batu.


Pejuang-pejuang yang cintakan mati itu muncul di persada dunia dan menjulang panji-panji jihad justeru kerana baculnya negara-negara Arab dalam menangani anasir terroris Israel. Pemerintah Mesir misalnya, baru-baru ini menyekat bantuan makanan dan kemanusian lainnya dengan menutup laluan darat di sempadan Rafah menuju Gaza.


Buku-buku berkaitan:
Anasir teroris adalah anak kandung Zionis

Jarum Zionis melalui liberalisme dalam Tuhan Manusia

Asy-Syahid Sheikh Ahmad Yasin

Palestin: Syahid atau kemenangan!

Usaha damai Arab-Israel diteruskan atau sekali lagi ditipu?


Inside Hamas: The Untold Story of the Militant Islamic Movement

Book review: Cycles of violence, US media and Palestine

Islam and the problem of Israel THE TERRORIST!

From Beirut to Jerusalem and Blind Spot

Who’s the “real” George Herbert Walker Bush?


0 comments:

LUSIANA CATERING: HALAL food and catering services.

Komentar dari pembaca di Goodreads | This is one good book. I’ve read one by this author before,Perang Armagedon, which...

Posted by Web Sutera on Friday, 4 March 2016

Copyright © 2013 - WebSutera.com - is proudly powered by Blogger