Di mana saudara Anwar Ibrahim?

Aku pernah menulis beberapa ketika dahulu berkenaan saudara Anwar Ibrahim. Kini aku bersetuju dengan pandangan GB bahawa seolah-olah Anwar Ibrahim sudah lupa diri. Bergembira di Amerika Syarikat, sedangkan PKR dalam kemelut yang amat memualkan aku dan ramai orang lagi.

Aku pernah juga menulis rasa hati aku bahawa sejak PKR memperoleh banyak kerusi dalam pilihanraya umum ke-12 yang lalu dan membentuk Pakatan Rakyat, seolah-olah PAS bagai melukut di tepi gantang.


GB juga menulis, “
Presiden PAS TG Haji Abdul Hadi Awang, semasa perasmian Ijtima Tarbawi baru-baru ini melahirkan isi hatinya secara ikhlas yang beliau dan PAS dipinggirkan di dalam Pakatan Rakyat. Walhal PAS dengan petugasnya paling banyak membantu kemenangan calon-calon Pakatan Rakyat, tak kira apa parti dan bangsa sekalipun.”


BACA PENUH >>>


0 comments:

LUSIANA CATERING: HALAL food and catering services.

Komentar dari pembaca di Goodreads | This is one good book. I’ve read one by this author before,Perang Armagedon, which...

Posted by Web Sutera on Friday, 4 March 2016

Copyright © 2013 - WebSutera.com - is proudly powered by Blogger