Salah seorang tetamu ialah Dato' Ismail Kamus

26 Syawal 1431H - Assalamualaikum. Walaupun kehangatan pemilihan pucuk pimpinan Parti Keadilan Rakyat (PKR) semakin membara, namun rakyat terus meraikan Hari Raya Aidilfitri di sekitar Kuala Lumpur dan Selangor. Ya, rakyat! Jadi aku harap geng dalam PKR jangan merobek-robek hari aku dan rakyat dengan ulas budak-budak yang tidak matang berpolitik!

Pihak Lusiana Catering juga tidak kurang sibuknya, sehingga ada beberapa permintaan perkhidmatan katering terpaksa ditolak, terutamanya pada tarikh 2 dan 3 Oktober 2010. Untuk para klien yang undangan menyediakan sajian meraikan Hari Raya Aidilfitri 1431 Hijrah ditolak, kami menyusun sepuluh jari memohon kemaafan. Justeru moto kami ialah Raikan Citarasa, maka kami hanya sanggup setakat yang termampu.

Salah seorang tetamu klien aku di keraian Aidilfitri 1431 Hijrah di Taman Melawati, Ampang ialah Dato' Ustaz Ismail Kamus. Dua kali aku bersalaman dengan beliau, semasa beliau masuk dan keluar rumah. Ternyata beliau masih gagah.


BACA PENUH >>>


Berkaitan: Pemilihan pimpinan PKR: Aku semakin mual dan menyampah!

0 comments:

LUSIANA CATERING: HALAL food and catering services.

Komentar dari pembaca di Goodreads | This is one good book. I’ve read one by this author before,Perang Armagedon, which...

Posted by Web Sutera on Friday, 4 March 2016

Copyright © 2013 - WebSutera.com - is proudly powered by Blogger