PBAKL 2011: Omelan aku di panas terik di Kuala Lumpur

24 Jamadilawal 1432H - Dalam pada itu, melihat Facebook dan blog pimpinan politik, baik PAS, UMNO atau PKR, sangat menyedihkan kerana tiada info berkaitan PBAKL 2011.

Nampak gaya pimpinan Melayu-Islam kita tidak mengendahkan pesta buku. Kecuali
Ustaz Riduan Mohd Nor, Tuan Guru Nik Abdul Aziz Nik Mat (yang pernah saya jumpa datang berseorangan ke pesta buku), Tuan Guru Abdul Hadi Awang, Husam Musa, Nik Abduh (anak Tuan Guru Nik Abd. Aziz), Dr. Rosli Yakob dan Salahudin Ayub. Pimpinan atasan lain (PAS terutamanya) hanya sibuk berpolitiking, barangkali.

AKU MEMBELEL >>


1 comments:

Web Sutera said...

Sahabat aku bernama Abang Long berkata dalam FB aku, "Mana pemimpin PAS di dalam bangunan UMNO? Kalau di dalam lubuk UMNO pun takut untuk masuk, usah harap untuk melangkah ke Putrajaya!"

LUSIANA CATERING: HALAL food and catering services.

Komentar dari pembaca di Goodreads | This is one good book. I’ve read one by this author before,Perang Armagedon, which...

Posted by Web Sutera on Friday, 4 March 2016

Copyright © 2013 - WebSutera.com - is proudly powered by Blogger