Wahai anakku, saksikanlah!

Wahai anak-anakku dan anak bangsaku! Saksikanlah! Tiada genius besar tanpa bauran kesungguhan mencapai apa yang dicita-citakan.

5 comments:

Anonymous said...

tahniah adikku sayang.adiklah wira teragung.yg membuktikan allah itu maha adil maha pengasih dan maha penyayang.yg tiada samasekali menganiaya hambanya.adik memberi mesej jelas kpd dunia bahawa kelas tercorot hanyalah sekadar tempat rekaan manusia yg samasekali tiada berupaya menghalang keinginan dan semangat yg membuak buak untuk berjaya.teruskan berjuang adikku sayang.doa kami sentiasa mengiringimu.TAHNIAH.

batu pelangi/BZ said...

BRAVO ZULU adik kerana membuktikan
kepada gurux dikebanyakan sekolahx
sekarang ini yang hanya menumpukan
kepada pelajarx yang duduki kelas
pertama untuk 'score' dalam UPSR
untuk menaikkan peratus kelulusan
sekolah tersebut.
Adik telah membuktikan yang gurux
itu SILAP!!

qalamseni said...

tahniah adik...adik bukan saja berjaya membanggakan kedua orgtua adik tapi adik dah buktikan "man jadda wa jada"Teruskan usaha adik dan jadikan kejayaan adik hari ini sebagai titik tolak sebagai pembakar semangat untuk lebih berjaya.Semoga segala urusan adik dipermudahkan.Kepada kedua org tua adik tahniah diucapkan.Kepada guru yang mengajar adik juga tahniah.Bukan semua guru silap tapi sebab nila setitik........apapun tahniah.

Web Sutera said...

Memang payah menjadi Champion, walaupun dalam kategori apa pun. Namun yang payah itulah manis natijahnya. Adik Siti Aisyah ini sudah buktikan. Saya yang daif ini juga sudah buktikan. Islam sudah buktikan! Ayuh berfikir dan berwawasan gaya Champion!

Aruah ayah pernah katakan kepada saya, "Ayoh takdok harto nok bui ko mu, Din. Mu belajarlah rajin-rajin, setinggi mano pun. Insya-Allah pitih bulih dicari. Ilmu itu harto dunio dan akhirat."

Anonymous said...

ada yg tulis guru hanya tumpu kelas pertama utk naikkan peratus lulus...silap la dik...naik peratus lulus kena tumpu banyak kepada kelas lemah la.....pastu kata lagi guru tu silap....eh sapa agaknya yg ajar adik ni dapat 5a kalau bukan guru...herannya!!!

LUSIANA CATERING: HALAL food and catering services.

Komentar dari pembaca di Goodreads | This is one good book. I’ve read one by this author before,Perang Armagedon, which...

Posted by Web Sutera on Friday, 4 March 2016

Copyright © 2013 - WebSutera.com - is proudly powered by Blogger