Aku terus sokong parti ini

Manusia tidak sempurna, banyak silap dan khilaf. Ya, namanya pun manusia, bukan? 

Tuan calun Pakatan Rakyat DUN Chempaka, Selangor ini baik. Namun harus barang diingat, seorang pemimpin yang baik harus, malah wajib mempastikan orang kiri dan kanan juga baik. Jangan cepat melatah atau melenting.

Sama-sama jatuhkan BN dan tegakkan Islam, serta sokong sahabat-sahabat yang berkawan dengan Parti Islam Se-Malaysia.

Untuk aku dan engkau, demi sayang aku terhadap Islam:

Kau berkempen
Aku berkempen
PRU ke-13, PBAKL '13
Kau pangkah, aku pangkah
Kau makin hamun
Aku kata "Alhamdulillah".

ALLAHU-AKHBAR!

** Siapa aku? Aku ialah Web Sutera, pengundi DUN Chempaka dan Parlimen Pandan.

0 comments:

LUSIANA CATERING: HALAL food and catering services.

Komentar dari pembaca di Goodreads | This is one good book. I’ve read one by this author before,Perang Armagedon, which...

Posted by Web Sutera on Friday, 4 March 2016

Copyright © 2013 - WebSutera.com - is proudly powered by Blogger