Mohamed Morsi adalah pemimpin Islam, bukan diktator!


Siaran TV kita terikut-ikut propaganda Zionis Yahudi dengan mengatakan Mohamed Morsi sebagai 'diktator'! Saya tetap sokong beliau dan doakan agar kepimpinan Ikhwan Muslimin dilindungi Allah, begitu juga rakyat Mesir. Allah juga lindungi warga Palestin. Amin ya Allah!

Skrip dan konspirasi Zionis Yahudi di Mesir dan Syria adalah 'the beginning of the end'. Saya percaya, amat percaya. Allah merancang yang terbaik untuk Al-Quds.

Dalam menulis novel Kombat Armagedon, salah satu gambaran masa depan ialah merujuk kepada apa yang terjadi di bumi Mesir sebelum dan selepas Presiden Mohamed Morsi, dan apa yang berkecamuk di Syria.

Manusia merancang, sedang Allah lagi keras rancangan-Nya. Suasana Syria juga saya novelkan dalam bab-bab akhir novel Konstantinopel: Kibaran Panji-panji AL-FATEH. Sebuah kesinambungan, bukan sekuel.

Perkembangan terkini oleh laporan Aljazeera: Thousands of supporters of Mohamed Morsi have gathered in Nasr City in the Egyptian capital to protest against his ouster as the country's president in a military coup. Morsi, who was Egypt's first democratically elected president, belongs to the Muslim Brotherhood movement.

The crowds are expected to swell further after Friday afternoon prayers in response to the call by a coalition of Islamist groups led by the Muslim Brotherhood for demonstrations against the coup.

The coalition on Thursday urged people to take part in a "Friday of Rejection" protest following weekly prayers. The call is being seen as a test of whether Morsi still has a support base in the country, and how the army will deal with it.

5 comments:

Zafaroos said...

Teringat akan pesan Syeikh Imran Hoessin ttg Arab Spring & susulan2 yg bakal berlaku...masya-Allah da terbukti konspirasi sulit ni dah brmula

Mislan Samsuri said...

Sekarang, siapa yang tepuk dahi? dan siapa yang tepuk tangan!...renung-renungkan.

Web Sutera said...

Tuan-tuan, pastinya kerajaan AS dan pemimpin negara haram jadah Israel LAKNAT yang tepuk tangan. Kita doa untuk kebaikan Islam.

Abang Long said...

Ayuh para sahabat. Dari kejauhan kita kirimkan - QUNUT NAZILAH dan kepada para Imam bacalah surah Azazil dan kepada para makmum niatkan bala bencana untuk musuh Islam!

Secondhand Novel said...

Rampasan kuasa tentera sangat tidak bermoral dan mencalarkan demokrasi yg disanjung oleh puak sekular itu sendiri! mereka tak pernah senang dgn Islam. saya juga percaya spt tuan!

LUSIANA CATERING: HALAL food and catering services.

Komentar dari pembaca di Goodreads | This is one good book. I’ve read one by this author before,Perang Armagedon, which...

Posted by Web Sutera on Friday, 4 March 2016

Copyright © 2013 - WebSutera.com - is proudly powered by Blogger