Donald Trump - History in the making

Saya ikuti kedua-dua acara dunia ini, yakni angkat sumpah Donald Trump sebagai presiden Amerika Syarikat (AS) ke-45 dan Brexit UK dari EU.

Hipotesis saya: UK/British akan memilih untuk 'berkuasa' semula, dan AS akan mulai retak batu asas penubuhan negara itu. Namun saya percaya Donald Trump akan berbuat apa yang dikata semasa kempen.

History in the making.

Presiden ke-45 Amerika Syarikat Donald Trump akan mulakan langkah yang membuka ruang untuk retaknya sebuah negara. Bermulanya era kejatuhan Dollar AS dan hilangnya kepercayaan industri kepada Amerika Syarikat... dalam tempoh 10 tahun lagi.

“Maka mereka kemudiannya digantikan oleh keturunan-keturunan yang jahat yang mewarisi Kitab (Taurat). Mereka mengambil kebendaan yang hina di dunia ini sambil berkata, ‘Akan diampunkan kelak dosa kami’, padahal jika datang kepada mereka kebendaan yang hina seperti itu mereka akan mengambilnya lagi." (Al-A’raf 7:169)

** Web Sutera - Dare to be different!

0 comments:

LUSIANA CATERING: HALAL food and catering services.

Komentar dari pembaca di Goodreads | This is one good book. I’ve read one by this author before,Perang Armagedon, which...

Posted by Web Sutera on Friday, 4 March 2016

Copyright © 2013 - WebSutera.com - is proudly powered by Blogger