RIMBA CERITAKU


Minat saya menulis dan melakar cerita membuahkan hasil dengan terbitnya novel atau fiksyen sejarah pertama; MACEDONIA: ALEXANDER AGUNG. Kemudian KONSTANTINOPEL: KIBARAN PANJI-PANJI AL-FATEH, diikuti dengan NAKHODA AGUNG. Dua yang pertama diulang cetak setelah cetakan pertama licin di pasaran.

Kemudian saya melangkah lagi, dengan meneroka genre thriller, fiksyen sains (saifai) dan fantasi. Maka terhasilnyaa trilogi ARMAGEDON:
-          - PERANG ARMAGEDON
-          - BAITULMAQDIS: PETAKA ARMAGEDON
-          - MAGEDDO: PETAKA AHZAB.

Seterusnya untuk genre thriller-saifai-fantasi menghasilkan judul KONSPIRASI MAHARAJA, mini novel SUHUF DASAWARSA dan mini novel THE EYE (masih belum diterbitkan).

Dalam pada itu, rencana atau artikel dalam blog menghasilkan empat buah buku motivasi/inspirasi/bisnes. Judul-judulnya:
-          - BUAT DUIT DENGAN KATERING
-          - BERFIKIR GAYA CHAMPION
-         -  50 SUP CHAMPION RESIPI RASULULLAH
-          - HIJRAH CHAMPION GAYA RASULULLAH.

Cubaan seterusnya ialah membukukan puisi dalam PUISI TAK PUITIS. Juga beberapa cerpen dan kisah benar dimuatkan dalam beberapa antologi bersama rakan penulis lain.

Minat mendalam saya membaca karya novel/fiksyen saga sejarah dan thriller-saifai-fantasi dimanfestasikan di dalam karya-karya berkaitan. Alhamdulillah. Saya mencari kelainan dalam menggarap cerita melalui karya-karya kreatif itu.
************


CLEAR (RM20) dan UP TO YOU (RM20) kelolaan Bonda Nor mengandungi karya saya. Bersama RAJA KESATRIA hanya RM10 (harga asal RM20). Untuk RM50 sahaja, tuan/cikpuan diraikan dengan postage percuma. Hubungi saya, andai sudi

** WEB SUTERA, dare to be different!
** Novelis yang berdegil.

0 comments:

LUSIANA CATERING: HALAL food and catering services.

Komentar dari pembaca di Goodreads | This is one good book. I’ve read one by this author before,Perang Armagedon, which...

Posted by Web Sutera on Friday, 4 March 2016

Copyright © 2013 - WebSutera.com - is proudly powered by Blogger