Islam Bagaikan Menyapaku - Pembaca Kristian

1) Ada pembaca beragama Kristian berkata, "Islam bagaikan menyapaku apabila membaca novel ini."

2) Ada pembaca wanita bisa menangis di sela-sela pembacaan. Ada pembaca lelaki membawa ke mana sahaja buku ini, sehingga lunyai!

3) "Gambaran ketika berlakunya peperangan tentera Islam dan musuh sangat jelas. Kelihatan seolah-olah ditayangkan di depan mata. Sangat teruja! Serius, bila sampai bahagian berlakunya pertempuran ... perasaan nak teruskan pembacaan lagi membuak-buak.

"Teknik penceritaan yang tergantung pada setiap bab memang terbaik, buat pembaca tak senang duduk kalau tidak diteruskan. Thumbs up untuk itu, dan saya suka watak anak beranak jin Islam itu."
-- Ana Soleheh, Kedah

4) "Nilai sejarah yang terdapat di dalamnya tidak ternilai, dan rating 5 bintang juga tidak mencukupi untuk saya mengkelaskan ilmu di dalamnya. Terlalu bernilai.

"Saya sangat kagumi penulis dengan ilham yang dikurniakan oleh Allah SWT dapat menulis dan memberi ilmu kepada pembaca. Tahniah kepada penulis, Tuan Web Sutera!"
-- 2nd. Hand Novel

** HANYA RM29! Tawaran khas dengan PERCUMA senaskhah zine mistik-paranormal JELMA PUAKA (bernilai RM15).

** Segera hubungi saya melalui messenger Facebook. Stok zine terhad!

0 comments:

LUSIANA CATERING: HALAL food and catering services.

Komentar dari pembaca di Goodreads | This is one good book. I’ve read one by this author before,Perang Armagedon, which...

Posted by Web Sutera on Friday, 4 March 2016

Copyright © 2013 - WebSutera.com - is proudly powered by Blogger