CITRA HIDUP: CITA-CITA DAN IMPIAN

Impian yang diangankan dan diulit akan menjadi cita-cita. Yang penting ada kesungguhan dalam berusaha.

Lebih sedekad lalu aku menulis dalam blog. Ada enam blog. Tahun 2011 buku pertama diterbitkan. Selepas itu satu demi satu berada di kedai-kedai buku. Dalam masa yang sama aku terus menulis dalam blog.

Beberapa tahun lepas, industri perbukuan negara agak meleset lantaran pelbagai sebab. Tetapi aku terus menulis.

Rencana, kisah dan bahan-bahan penulisan semakin bertambah dalam laptop. Penerbit tak mahu terima, aku cari platform baharu.

Kegilaan anak muda dan remaja! Aku terbitkan dalam Wattpad. Kemudian swaterbit zine dan ebuku, sebuah demi sebuah.

Ada karya aku jual dan ada yang diberi percuma kepada pembaca. Aku terus menulis dan meneroka ruang.

**********

Hati manusia berselisih dalam mengambil makna kebenaran. Terkadang hati basah dengan siraman cahaya murni Ilahi. Terkadang pada ketika lain ia kering daripada cahaya pengertian hakiki itu.


(POSTER) Panas! Mengujakan! Karya terlaris dan berapi-api! Dua novel, sebuah THRILLER SEJARAH dan sebuah lagi THRILLER MISTIK.

Thriller yang menggasak ruang minda, agar berfikir di sebalik cerita. HANYA RM40 (PERCUMA postage) ke seluruh Malaysia! Amat berbaloi untuk dimiliki.

Setiap buku akan ditandatangan oleh penulis. Sudikan untuk hubungi saya.

0 comments:

LUSIANA CATERING: HALAL food and catering services.

Komentar dari pembaca di Goodreads | This is one good book. I’ve read one by this author before,Perang Armagedon, which...

Posted by Web Sutera on Friday, 4 March 2016

Copyright © 2013 - WebSutera.com - is proudly powered by Blogger