Hari ini kita akan berjuang: Syahid atau kemenangan

Sahabat, akan kugenggam panji-panji Ilahi, walau aku sedar terkadang aku luluh dalam bisikan syaitan durjana! Namun janji aku di alam roh tetap kugenggam erat! Takkan kulepas! Demi Islam di mana sahaja; Palestin, Iraq, Malaysia, GALAS! Di mana jua!

Kerana aku sedar bahawa kehidupan ini bukan hanya di buana fana ini. Malah aku perlukan sebuah kematian demi untuk kehidupan kekal abadi di syurga Allah. Jadi takut apa untuk berjuang demi keadilan, kebenaran dan menegakkan panji ALLAH?






0 comments:

LUSIANA CATERING: HALAL food and catering services.

Komentar dari pembaca di Goodreads | This is one good book. I’ve read one by this author before,Perang Armagedon, which...

Posted by Web Sutera on Friday, 4 March 2016

Copyright © 2013 - WebSutera.com - is proudly powered by Blogger