Katering: Satu kisah sebuah kehidupan

8 Muharram 1432H - Assalamualaikum Web Sutera. Terima kasih kerana sudi bertandang ke fp akak. Malu rasanya orang besar-besar turun padang he..he he. Apa apa pun akak nak minta maaf kerana telah meletakkan link blok anda di fp akak tanpa memberitahu tuannya. Bolehkan? Suka sangat.

Kakak mengenali dirimu sebelum Lynn Hassan membuat tempahan makanan denganmu semasa birthday party anaknya. Namun jemputannya tidak dapat kakak tunaikan. Diharap adalah gathering sebegini sekali lagi dengan "themakan", insyaAllah.

Komen dari Lynn mengesahkan lagi kesedapan hidangan. Alhamdulillah Kakak nak ucap tahniah padamu dan isteri serta pembantu-pembantumu kerana telah berjaya dalam menjayakan business katering ini. SYABAS!!! Dan sangat kagum kerana berjaya mengendalikan event yang besar apatah lagi yang kecil. Pernah kakak dengar kata-kata yang makanan yang dimasak itu sebenarnya membuatkan orang terpikat dan kehadiran accessories lain itu sebagai penyerinya. Kakak setuju dengan kenyataan ini. Siapa yang tulis kata-kata itu ya?..hemm.

Ok. “Rezeki Allah ada di mana-mana. Rezeki seseorang bukan manusia yang tentukan, tetapi Allah.” Setuju benar dengan kata-kata ini.

Salam Hormat dari,
--- BoxhouseStudio

*** Satu komen bagi salah satu entri dalam blog Lusiana Catering. Tanpa diedit.

0 comments:

LUSIANA CATERING: HALAL food and catering services.

Komentar dari pembaca di Goodreads | This is one good book. I’ve read one by this author before,Perang Armagedon, which...

Posted by Web Sutera on Friday, 4 March 2016

Copyright © 2013 - WebSutera.com - is proudly powered by Blogger