Sentuhan peribadi untuk pencari buku

Assalamu’alaikum dan salam hormat buat saudaraku Tuan Web Sutera. Maaf, sudah lama kita tidak bertegur sapa di alam siber. Apa khabar?

Abang Long menulis mesej ini dalam keadaan kesihatan yang belum sembuh sepenuhnya daripada demam.


Hati ini sungguh rasa gembira. Ya sangat gembira bila melihat kejayaan demi kejayaan yang diraih oleh sahabat yang berusaha dengan bersungguh sungguh. Hanya doa berterusan yang mampu dipohon kepada Allah agar laluan untuk sahabat dipermudahkan.


Dikesempatan ini Abang Long ingin memohon jasa baik dari Hizam. Disebabkan Abang Long hanya bekerja secara kontrak dengan sebuah syarikat perkapalan. Maka Abang Long mengusahakan bisnes mengedar buku dan novel secara pos. Dan inilah sumber mata pencarian Abang Long setakat ini. Jika Hizam mengetahui ada sesiapa peminat buku atau novel, maka bolehlah diusulkan kepada pembeli. Itu sahaja.


Caranya sungguh mudah. Tidak perlu klik sana klik sini. Hanya kirimkan e-mel atau SMS. Bahkan ada beberapa orang warga emas yang terharu dengan kaedah yang dianggap paling mudah tetapi agak tradisional.


Sentuhan peribadi / pencarian buku / pemudah cara. Penghantaran PERCUMA bagi penduduk kawasan Klang, Shah Alam, Sri Andalas dan Pandamaran. Sila masukkan jumlah amaun pembelian ke dalam akaun Maybank - 112045101747 - Mohamad Feroz Bin Mohammad Zaini.


Maklumat lengkap dan info lanjut sila ke sini:


(1) Untuk mengetahui cara dan kaedah yang digunakan untuk memesan:

http://novelman.blogspot.com/


(2) http://novelispilihan.blogspot.com/

P/s: Ini catatan dan info yang benar, bukan tipu.

0 comments:

LUSIANA CATERING: HALAL food and catering services.

Komentar dari pembaca di Goodreads | This is one good book. I’ve read one by this author before,Perang Armagedon, which...

Posted by Web Sutera on Friday, 4 March 2016

Copyright © 2013 - WebSutera.com - is proudly powered by Blogger