Belian Macedonia: Alexander Agung di Iqra Mall

Sahabat dan peminat novel sejarah yang belum membeli Macedonia: Alexander Agung - Hijab Raja Zulqarnain, sila dapatkan secara online di IQRA NETWORK SDN BHD. Sila klik pautan ini, insya-Allah.

Zulqarnain atau Raja Zulqarnain seorang pejuang, pemerintah adil yang dikisahkan dalam al-Quran sebelum kelahiran Nabi Muhammad bin Abdullah. Di era kegelapan para penyembah berhala dan tuhan-tuhan yang pelbagai, bangkit seorang perintis tuntunan Allah bagi membebaskan dua dunia; Timur dan Barat.

Sebaik sahaja berjaya meredakan pemberontakna di beberapa wilayah Greek pada usia dua puluh tahun, Raja Zulqarnain menjadi pemerintah Macedonia dan Greek. Walaupun demikian, beliau tidak menabalkan dirinya sebagai 'Raja Macedonia dan Greek' tetapi hanya Raja Zulqarnain.

Kaum Yahudi cuba menyembunyikan kebenaran Raja Zulqarnain dengan mengaitkan beliau dengan nama lain, iaitu Alexander yang dikatakan berbarik dan tidak beriman dengan agama Allah. Hijab di sebalik kehitaman jiwa Yahudi dibongkarkan.

Judul: Macedonia: Alexander Agung - Hijab Raja Zulqarnain
Kategori:Novel Dewasa
Pengarang: WEB SUTERA
Tebal: 470 muka surat
ISBN: 978-983-097-360-9

0 comments:

LUSIANA CATERING: HALAL food and catering services.

Komentar dari pembaca di Goodreads | This is one good book. I’ve read one by this author before,Perang Armagedon, which...

Posted by Web Sutera on Friday, 4 March 2016

Copyright © 2013 - WebSutera.com - is proudly powered by Blogger