"Membaca novel sejarah tuan membuatkan hati saya lega dan minda saya ceria. Pengolahan yang ringan sedikit (berbanding buku sejarah), seolah-olah watak tersebut bernafas semula dan terbayang-bayang saya berada bersama mereka. Tuan juga berjaya membawa minda saya bersama menyelaminya.

"Saya memang sejak kecil erat bersama arwah atok. Selalu dia bercerita mengenai sejarah, lebih-lebih lagi mengenai bangsa Melayu. Itu menjadikan saya lebih mudah memahaminya. Buku tuan ini juga mudah untuk saya terjemahkan dalam bentuk ilusi
saya. Memang tenggelam (bersama watak dan peristiwa).

"Novel tuan banyak tersiratnya. Gaya penulisan tuan juga mudah untuk sesiapa saja dan memudahkan pembaca menjiwai sejarah.

"Kini bertambah lagi seorang penulis yang saya minati. Tuan sudah masuk dalam senarai saya selepas Abdul Latip Talip dan RAM (Ramlee Awang Murshid)." (Komen Tuan Tun Mohd Hilmi)


@@@@@@@@@@@@


Para pentaksub buku, sila datang ke Pesta Buku Selangor 2012 di Pusat Konvensyen Shah Alam (SACC). Ia berlansung dari 29 Jun sehingga 9 Julai 2012 (sila lihat poster). Jangan berfikir panjang. Saya yakin banyak diskaun untuk pembelian buku-buku sepanjang pesta buku berlangsung.

Jom kita raikan buku dan majlis ilmu. Insya-Allah, saya bakal berada di sini pada masa-masa yang tertera di bawah. Terlebih dahulu ingin saya nyatakan bahawa saya berbesar hati menemui tuan dan cikpuan. Datang ke gerai Galeri Ilmu bernombor P12 dan N44. Dapatkan tandatangan saya bagi novel yang membawa kelainan ini, insya-Allah.

- Sabtu, 30 Jun
- Selasa, 2 Julai
- Rabu, 4 Julai
- Khamis, 5 Julai
- Sabtu, 7 Julai
- Isnin, 9 Julai

Maklumat perasmian seperti berikut:

Tarikh: 30 Jun 2012 (Sabtu)
Masa: 9.00 pagi
Tempat: Pusat Konvensyen SACC, Shah Alam
Majlis Perasmian disempurnakan oleh: Y.A.B. Tan Sri Dato’ Seri Abd Khalid bin Ibrahim, Dato’ Menteri Besar Selangor

Sekiranya tuan dan cikpuan tiada kesempatan datang, Novel Macedonia: Alexander Agung ini juga boleh dibeli secara online di laman web ini: AR RAZI NETWORK. Istimewanya ialah novel ini akan ditandatangi oleh saya, insya-Allah. Itu janji operator bisnes online ini.

Berkaitan: Macedonia: Alexander Agung - Kaya sejarah yang menarik dan hebat
Alexander Agung: Hijab Raja Zulqarnain di Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur 2012

Testimoni Macedonia: Alexander Agung - Teruja, kagum, belas, geram sepanjang tempoh pembacaan

Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur 2012 mempesonakan
Alexander Agung: Hijab Raja Zulqarnain di Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur 2012

Terbongkar!
Mahu menangis menghabiskan pengembaraan bersama Alexander Agung
Beberapa testimoni bagi Macedonia: Alexander Agung – Hijab Raja Zulqarnain

0 comments:

LUSIANA CATERING: HALAL food and catering services.

Komentar dari pembaca di Goodreads | This is one good book. I’ve read one by this author before,Perang Armagedon, which...

Posted by Web Sutera on Friday, 4 March 2016

Copyright © 2013 - WebSutera.com - is proudly powered by Blogger