Amanat Haji Hadi: Antara Fitnah dan Fakta

Insya-Allah esok usai kuliah Jumaat 11 Januari 2013, buku Amanat Haji Hadi: Antara Fitnah dan Fakta akan dilancarkan di perkarangan Masijd Rusila, Marang, Terengganu.

Kalau saya berada di Besut, insya-Allah saya turun. Sayang saya di Kuala Lumpur. 

Pada hemat saya, ya hemat saya. Hemat tuan dan puan mungkin lain. Pada hemat saya, isu Amanat Hj. Hadi yang dimainkan oleh akhbar milik UMNO memberikan kelebihan besar kepada PAS dan Pakatan Rakyat. UMNO-BN yang bakal menerima padah, insya-Allah. 

0 comments:

LUSIANA CATERING: HALAL food and catering services.

Komentar dari pembaca di Goodreads | This is one good book. I’ve read one by this author before,Perang Armagedon, which...

Posted by Web Sutera on Friday, 4 March 2016

Copyright © 2013 - WebSutera.com - is proudly powered by Blogger