Aku memerhati dari sisi berbeza


Dari satu sisi, biasakan buat kerja-kerja yang dikatakan ‘kelas bawah’ itu. Melaluinya, kita dapat rasai pahit atau peritnya kerja sebegitu. Bagi saya, asalkan kerja halal, insya-Allah, semua Allah akan berkati. 

Terkadang saya suka membebel. Mungkin banyak ketika menjadi pemerhati senyap. Namun begitu, dalam memerhati saya mengumpul maklumat. Isteri saya berkata, "Abang ini pandai menulis.”

Saya menjawab, "Abang memerhati dari sisi yang berbeza. Justeru minat ini abang kembangkan.”

0 comments:

LUSIANA CATERING: HALAL food and catering services.

Komentar dari pembaca di Goodreads | This is one good book. I’ve read one by this author before,Perang Armagedon, which...

Posted by Web Sutera on Friday, 4 March 2016

Copyright © 2013 - WebSutera.com - is proudly powered by Blogger