Kembara sejarah, menyingkap hijab


Tuan dan cikpuan, dalam novel Macedonia: Alexander Agung - Hijab Raja Zulqarnain, saya merentas masa dalam dimensi ciptaan Allah Azza wa Jalla. Hijab disingkap.

Dalam novel Konstantinopel: Kibaran Panji-panji Al-Fateh, teroka saya tetap begitu, namun dalam selirat dimensi masa yang agak berbeza.

Kini dalam cubaan untuk Kesatria Samudera: Ledakan Patani, saya cuba mengembara, menerobos melalui ilmu ladunni.

Andai kalian sudah baca Macedonia: Alexander Agung - Hijab Raja Zulqarnain, nukilan saya tidak straight-forward. Apa yang saya tintakan ialah dalam kaedah berbeza, mengajak pembaca 'mengembara' bersama-sama watak. Ia bukan setakat novel sejarah, bahkan ia adalah kembara sejarah, menyingkap hijab.

0 comments:

LUSIANA CATERING: HALAL food and catering services.

Komentar dari pembaca di Goodreads | This is one good book. I’ve read one by this author before,Perang Armagedon, which...

Posted by Web Sutera on Friday, 4 March 2016

Copyright © 2013 - WebSutera.com - is proudly powered by Blogger