Web Sutera hanya pandai mengkritik?


Saya pembaca tegar buku yang terdiri daripada fiksyen dan bukan fiksyen. Dalam rak buku, pada hitungan terakhir, ribuan kitab dan buku ada di rumah saya.

Beberapa tahun dahulu, saya dicop sebagai pengkritik tegar buku dan dunia perbukuan, dan peminat tegar novelis Tuan Ramlee Awang Murshid. Akibat daripada kritikan itu, terdapat penerbit yang tergegar, dan beberapa orang menuduh saya ‘hanya pandai mengkritik, tapi tidak menulis buku pun’.

Kini hampir empat tahun saya berkecimbung menulis buku secara serius. Alhamdulillah sudah enam buah buku berada dalam pasaran – novel dan bukan fiksyen. Saya ambil kritikan itu sebagai obor semangat.


** Insya-Allah, ikhlas dari sang fakir di sisi Allah, WEB SUTERA.

0 comments:

LUSIANA CATERING: HALAL food and catering services.

Komentar dari pembaca di Goodreads | This is one good book. I’ve read one by this author before,Perang Armagedon, which...

Posted by Web Sutera on Friday, 4 March 2016

Copyright © 2013 - WebSutera.com - is proudly powered by Blogger