PERANG ARMAGEDON: Mujahid Islam lawan jin Ifrit

Judul novel: Perang Armagedon
Penulis: Web Sutera
Tebal: 480 muka surat
ISBN: 978-983-097-467-5
Kod: GB0285
Harga: RM22.00

Sinopsis / Blurb

Fateh Sa'adi dan makhluk hijau yang masih hidup itu menatap mata masing-masing, menunggu gerakan musuh. Sementara itu, dua tentera cyborg menjauh sedikit tetapi masih kekal bersiaga.

"Siapa kau sebenarnya?" Fateh Sa'adi bertanya.

"Sudah gaharu cendana pula. Manusia mudah lupa!" Makhluk itu bernada keras.

Fateh Sa'adi teringatkan sesuatu. Namun ... .

Hassan Sijic melompat dan menerjah. Pedang dihayunnya sepenuh tenaga ke wajah makhluk hijau itu. Akan tetapi, sebelum mata pedang dapat mendarat ke sasaran, sang hijau itu cepat mengayunkan cakarnya dan memukul pemuda Bosnia itu. Tentera cyborg itu terhumban ke dinding kaca.

Kemudian, makhluk hijau itu menembak bebola api ke arah Fateh Sa'adi. Namun, dapat dielak dengan menerjah ke dinding dan melonjakkan tubuhnya ke atas. Semasa di udara, Fateh Sa'adi terdengar sesuatu benda jatuh di belakangnya.

Gedegang!! Prak, prak!!

Beberapa ketika kemudian, satu dinding besar roboh. Lalu, terbukalah piramid itu sehingga cahaya siang memancar masuk ke dalamnya.

"Apa yang terjadi?"

Nota dari penerbit

Buku / novel ini disasarkan untuk bacaan umum. Novel ini sarat dengan fakta yang diambil daripada lebih 30 buah sumber rujukan berkaitan armagedon. Ikuti perkembangan semasa novel ini di https://www.facebook.com/PerangArmagedon

Testimoni: "Alur cerita Perang Armagedon melompat dan berpusing di antara ruang dan waktu, tetapi memancing rasa ingin tahu. Ia mengacaukan batas-batas fakta dan imaginasi, mempertemukan dunia yang berbeza dan terpisah, serta menjelajah hal-hal yang kuno dan moden. Ada banyak riwayat dan tutur kata sejarah di dalam buku ini. Namun begitu, tempatkanlah ia dan nikmatilah sebagai sebuah karya fiksyen yang menghibur dan yang mengingatkan kita tentang semangat perjuangan membela kebenaran." -- Syed Alwi Alatas, Penulis buku motivasi dan tarbiah bestseller dari Jakarta, Indonesia


@@@@@@@

Semoga kita terhindar dari fitnah Dajjal yang menunggang Zionis Yahudi dan konco-konconya dalam meracun dunia, minda dan mata manusia melalui media yang bersekongkol.

Abu Sa'id al-Khudri melaporkan Rasulullah SAW bersabda, "Takutilah pada firasat orang mukmin kerana sesungguhnya dia melihat dengan cahaya Allah."

Firman Allah, "Sesungguhnya pada yang demikian itu benar-benar terdapat tanda-tanda (kekuasaan Allah) bagi orang-orang yang memperhatikan tanda-tanda." (Al-Hijr 15:75)

Beberapa sahabat bertanya saya, "Apakah yang tuan lihat dari kejadian MH370?" Insya-Allah, ini yang saya lihat. Benar atau tidak, saya hanya hamba Allah. Saya teringat peristiwa 9/11, ia fitnah untuk Islam dan untuk para pejuang yang melaung jihad.

Bagi Barat, Zionis Yahudi dan pimpinan Rumah Putih, jihad adalah teroris!

Ini era akhir zaman yang sarat perang, termasuk perang doktrin yang didalangi Dajjal di sebalik tabir. Ini yang saya muatkan dalam novel PERANG ARMAGEDON.

Mari berdoa agar kita tergolong bersama para mukminin: "Ya Allah Kau tunjukkan kami kebenaran sebagai kebenaran dan kebatilan sebagai kebatilan! Jangan Kau tunjukkan kami kebatilan sebagai kebenaran."

"YA Allah! Selamatkanlah anak-anak kapal dan semua penumpang MH370. Semoga naluri hati aku yang merasakan semua mereka masih hidup ini adalah benar. Ya Rabb, selamatkan mereka semua. Kau kembalikanlah mereka semua ke pangkuan keluarga yang merindui mereka, ya Allah."

** Insya-Allah, ikhlas dari sang fakir di sisi Allah, WEB SUTERA.

0 comments:

LUSIANA CATERING: HALAL food and catering services.

Komentar dari pembaca di Goodreads | This is one good book. I’ve read one by this author before,Perang Armagedon, which...

Posted by Web Sutera on Friday, 4 March 2016

Copyright © 2013 - WebSutera.com - is proudly powered by Blogger