Dengan tentera Zionis-Yahudi Israel hanya ada satu ultimatum


Walaupun ada sahabat yang mengkritik "Adakah masih wujud briged ini 400 tahun akan datang?", saya paparkan satu adegan dalam novel ini.

Pimpinan umum Briged Al-Qassam, Muhammad Dhaif memberi amaran kepada kerajaan Israel, perang darat yang sedang digerakkan oleh tentera Israel akan menjadi harapan besar untuk menculik dan menawan mereka.

Dhaif berkata, “Mereka akan membayar harga yang sangat mahal sekiranya berani masuk ke Gaza. Operasi pejuang jihad untuk pertahankan tahan Palestin, dan seterusnya menyelamatkan Baitulmaqdis dan Masjid Al-Aqsa telah dipersiapkan dengan matang.”

Pemimpin umum Al-Qassam ini berikrar semua komander dan tentera briged dalam keadaan siap siaga penuh. Pantauan situasi semasa pertempuran diteliti, rahsia dan strategi dikongsi di antara tentera Mujahid Islam dan tentera Islam Mesir.

Dhaif menyampaikan mesej kepada segenap pejuang Al-Qassam, "Ini adalah hari kamu, maka perlihatkanlah kebaikan dirimu kepada Allah."

@@@@@@@

Tiada damai dengan Israel laknat Zionis-Yahudi! PERANG ARMAGEDON bakal/sedang/telah bersaksi, bahawa doa ummah bakal beraksi! Bahawa tentera Islam mesti menggempur dan membunuh mereka, seperti mana geng Dajjal itu membunuh Palestin.

Siapa TERORIS, duhai AL-SISI LAKNAT?

Dengan tentera Zionis-Yahudi Israel hanya ada satu ultimatum: Mereka serang, kita BUNUH mereka! Doa terus, para sahabat yang mulia. Itu senjata kita yang Allah sudah janjikan.

Dunia akhir zaman sarat doktrin Dajjal yang didokong oleh USA dan Israel LAKNAT! Semua Mujahid Islam yang mengangkat senjata memerangi kuffar dan konco-konconya digelar teroris dan militan. Kita (baca: pemimpin Islam) juga mahu ikut? Jangan jadi BODOH kena cucuk hidung, bhai!

** Insya-Allah, ikhlas dari sang fakir di sisi Allah, WEB SUTERA.

0 comments:

LUSIANA CATERING: HALAL food and catering services.

Komentar dari pembaca di Goodreads | This is one good book. I’ve read one by this author before,Perang Armagedon, which...

Posted by Web Sutera on Friday, 4 March 2016

Copyright © 2013 - WebSutera.com - is proudly powered by Blogger