Bangsa perkara kedua, Islam didahulukan - Tok Guru Nik Aziz

"Bagi saya kalau hendak bersatu untuk bela bangsa Melayu tanpa mengambil kira Islam, saya tidak boleh terima. Tetapi kalau ia berkaitan dengan Islam, saya akan sokong dan kalau ada Cina sanggup terima Islam tidak ada masalah bagi saya. Saya mahu perkuatkan Islam dan kalau Melayu sendiri tolak Islam buat apa dengan melayu jenis ini.

"Masalah bangsa ialah masalah kedua, Islam dulu kena buat, macam Islam di Kelantan orang bukan Islam boleh terima, jadi tiada masalah pun.”
(Menteri Besar Kelantan, Tok Guru Dato’ Nik Abdul Aziz bin Nik Mat)

0 comments:

LUSIANA CATERING: HALAL food and catering services.

Komentar dari pembaca di Goodreads | This is one good book. I’ve read one by this author before,Perang Armagedon, which...

Posted by Web Sutera on Friday, 4 March 2016

Copyright © 2013 - WebSutera.com - is proudly powered by Blogger