UMNO/BN BACUL, PENGECUT DAN TIADA CINTA!

Selepas Menteri Kementerian Dalam Negeri, Datuk Seri Syed Hamid Albar, menggantung penerbitan Harakah dan Suara Keadilan selama tiga bulan, dan serangan FRU di Sungai Petani, kini Menteri Pendidikan, Datuk Seri Hishammuddin Hussein pula bertindak rakus dan sombong.

Malaysiakini melaporkan Hishammuddin mengeluarkan arahan menghalang semua ADUN dan Ahli Parlimen yang dipilih rakyat dari Pakatan Rakyat Selangor dari menghadiri sebarang aktiviti di sekolah kerajaan seluruh negeri itu.


Menteri itu hanya membenarkan 73 orang dari BN sahaja yang boleh menghadiri majlis yang diadakan di sekolah. Senarai nama-nama pemimpin BN itu dikatakan sudah diberikan kepada sekolah di sekitar Selangor.

"Kumpulan mereka yang bersatu itu tetap akan dikalahkan dan mereka pula akan berpaling lari. (Bukan kekalahan itu sahaja) bahkan hari kiamat ialah hari yang dijanjikan kepada mereka (untuk menerima balasan yang sepenuh-penuhnya) dan (azab seksa) hari kiamat itu amat dahsyat dan amat pahit.” (Al-Quran, surah al-Qamar ayat 45-46)

0 comments:

LUSIANA CATERING: HALAL food and catering services.

Komentar dari pembaca di Goodreads | This is one good book. I’ve read one by this author before,Perang Armagedon, which...

Posted by Web Sutera on Friday, 4 March 2016

Copyright © 2013 - WebSutera.com - is proudly powered by Blogger