Ulang siaran: Khas untuk sahabat ayahku, Pak Aziz

Selepas dua hari selesai satu katering perkahwinan, saya bergegas balik ke Pahang bersama adik dan emak atas satu urusan agak tergempar. Rumah emak saya di sana sekali lagi dimasuki pencuri. Seingat saya itu adalah kali yang keempat rumah emak dipecah masuk.

Berita tersebut disampaikan oleh jiran sebelah rumah yang sememangnya diminta mengawasi rumah sepanjang ketiadaan emak dan adik yang bercuti ke Kuala Lumpur. Emak menjadi risau tidak menentu, lantas menyuruh saya supaya menghantar beliau balik ke Jerantut, Pahang.


Baca penuh: Felda kaut keuntungan berlipat ganda, tetapi generasi kedua diabaikan

Berkaitan:
April dan Mei 2009 yang berbeza
Kembali ke rumah warisan aruah orang tua, bawa balik buah-buahan

Solat malam terakhir Ramadhan 1429H

2 comments:

LKTP1436 said...

Terima kasih kerana berusaha mengulang siar kembali kisah lama khusus untuk Pak Cik Aziz.
Pak cik Aziz juga berbangga dengan kejayaan Din mengusahakan katering dengan begitu baik, semoga kejayaan ini berterusan.
Sila lawati juga blog yg satu lagi, khusus berkaitan peneroka felda iaitu LKTP1436...........sekian.

Web Sutera said...

Terima kasih kembali, Pakcik Aziz. Perkhidmatan katering yang saya usahakan, insyaAllah, merupakan satu usaha yang ikhlas demi membangunkan diri sendiri.

Sedikit sebanyak disamping menguruskan bisnes katering, saya cuba untuk berdakwah.

LUSIANA CATERING: HALAL food and catering services.

Komentar dari pembaca di Goodreads | This is one good book. I’ve read one by this author before,Perang Armagedon, which...

Posted by Web Sutera on Friday, 4 March 2016

Copyright © 2013 - WebSutera.com - is proudly powered by Blogger