‘Artis’ yang tutup muka itu ialah Zarina An-Julie

Beginikah contoh yang mahu masyarakat ambil dari orang yang bergelar 'artis'? Artis apa?? Saya ada blogkan hal ini di sini. Siapa dia ‘artis’ yang hidup dalam dunia hedonis itu? Itulah dia Zarina An-Julie.
Pelakon Zarina An-Julie Mohd.Fahizul, 24, yang ditahan dalam satu sekatan jalan raya 'Ops Perayaan Tahun Baru Cina' berhampiran Terminal Penerbangan Tambang Murah (LCCT), di sini malam semalam disahkan positif dadah selepas menjalani saringan ujian air kencing.

Ketua Pegawai AADK di sini, Syaiful Asfar A.Rahman turut menges
ahkan rakan Zarina yang juga berusia 24 tahun turut disahkan positif selepas menjalani ujian saringan tersebut di pejabat AADK di sini.

Pelakon yang pernah membintangi drama seram bertajuk 'Anak Pontianak' itu ditahan setelah mengaku mengambil dadah jenis ketamin ketika diarahkan menjalani ujian saringan air kencing.


Dia yang sebelum ini pernah mencetuskan kontroversi berhubung gambar separuh bogelnya di Internet ditahan bersama rakannya yang turut mengaku mengambil dadah jenis syabu, dalam operasi yang disertai anggota Agensi Anti Dadah Kebangsaan (AADK) Selangor dan Jabatan Pengangkutan Jalan (JPJ) Negeri Sembilan.


Operasi selama kira-kira tiga jam bermula pukul 8 malam itu melibatkan 27 kakitangan AADK dan 20 penguatkuasa JPJ. (Sumber mStar Online)
** Engkau memang cantik, beb. Tetapi akhlak busuk! Kehidupan apa yang engkau amalkan? Contoh apa yang engkau ingin terapkan dalam perjalanan hidup sementara ini? Jomlah, tinggalkan budaya hedonis Yahudi itu.

Berkaitan: Budaya hedonis dalam Advencer Si Peniup Ney dicemuh

3 comments:

KC said...

Hairan Betul!

Apa pulak kena mengena dengan Yahudi?
Orang lain yang makan nangka, si-Yahudi pulak kena getah!

Yahudi tu bukan semuanya jahat-jahat belaka.

Fakta daripada Dr Farrukh Saleem yang dipetik dari buku Syed Akbar Ali "Malaysia & The Club of Doom: The Collapse of The Islamic Countries" m/surat 14:-

Semenjak 105 tahun kebelakangan, antara 1.4 billion umat Islam, hanya 8 orang yang telah diaungerah Hadiah Nobel. Ini jauh berbeza daripada orang Yahudi yang cuma berangka 14 juta orang tetapi telah berjaya melahirkan seramai 167 pemenang Hadiah Nobel!


Sekali-kala tu, banyakkanlah membaca media alternatif untuk mendapatkan pandangan yang seimbang.

G'day matey!

Buana Ini said...

Sahabat KC. Antara protokol Yahudi Zionis ialah, antara lain:

Ketahuilah saudara bahawa keganasan atau anasir teroris adalah anak kandung Zionis! Kajilah kitab Taurat (yang sudah dipesong oleh Yahudi) yang banyak mengandungi dakyah dan ajaran supaya melaksanakan elemen teroris dan menghancurkan seluruh manusia selain Yahudi.

Dalam bidang sastera, protokol Yahudi Zionis memaktubkan: “Kita telah menyebarluaskan sastera yang sakit lagi keji. Jadikan sastera sebagai tunjang kebejatan nafsu di setiap negara besar yang mempunyai kepimpinannya sendiri.”


Ini turut merangkumi budaya hedonisme, hiburan melampau, mengekang fungsi minda dari terus memaju kemajuan.

Contoh yang sdr berikan itu sudah menunjukkan bahawa Yahudi memang ingin memonopoli semua bidang, termasuk tamadun manusia.

"Antara perkara jahanam yang terangnya seterang pancaran mentari di kemuncak langit ialah protokol pertama Zionis yang memaktubkan bahawa perlunya melakukan kegiatan keganasan material dan spritual terhadap semua bangsa bukan-Yahudi. Protokol tersebut merangkumi usaha-usaha Zionis supaya kaum Yahudi dapat menguasai dunia dan memonopoli setiap sumber bagi menguatkan kedudukan dan membantu merealisasikan tujuan besar mereka.

Peminat Faisal said...

Novelis Faisal Tehrani menulis secara sinis dalam salah satu novelnya:

Hedonis. Begitu definisi kaum di negeri jauh itu. Landas hidup hanya untuk berseronok-seronok, bermewah-mewah, lazat, lazat, lazat. Berpantang arah tujuan, terlarang segala fikiran. Ya, aliran hedonisme menjunjung kelazatan dan puja-pujaan, emm... cita rasa, cita rasa!

Itulah peranan Yahudi Zionis dalam sudut hiburan-manghalalkan-semua-cara.

LUSIANA CATERING: HALAL food and catering services.

Komentar dari pembaca di Goodreads | This is one good book. I’ve read one by this author before,Perang Armagedon, which...

Posted by Web Sutera on Friday, 4 March 2016

Copyright © 2013 - WebSutera.com - is proudly powered by Blogger