Catatan hujung: Kita berserah diri kepada Allah

2 Jamadilawal 1432H - Seorang sahabat menulis status di wall Facebook, “Bila kita berserah diri kepada Allah, betapa kita jatuh, kita akan bangkit semula dengan kekuatan baru.”

Saya membalasnya, “Benar, Abang Long. Saya juga pernah alami.”


Sahabat saya itu membalas kembali, “Satu ketika saya merasakan diri ini hampir mati. Tetapi kehadiran Tuan Web, telah menaikkan kembali semangat saya. Terima Kasih, semoga Allah sahaja yang membalas jasa Tuan Web.


Saya hanya menyingkapi budaya ziarah dan saling merasa sesama sahabat seIslam. Subhanallah, Alhamdulillah, ALLAHU AKHBAR!

Berkaitan:
Kebodohan dan ketololan mereka telah membutakan mata hati
Untuk sahabatku, Abang Long


0 comments:

LUSIANA CATERING: HALAL food and catering services.

Komentar dari pembaca di Goodreads | This is one good book. I’ve read one by this author before,Perang Armagedon, which...

Posted by Web Sutera on Friday, 4 March 2016

Copyright © 2013 - WebSutera.com - is proudly powered by Blogger