Alexander the Great: Menulis bersama bertingkat buku

Testimoni salah seorang yang datang ke majlis ini.


“Saya bukan sahaja telah membaca buku ini malah saya juga merupakan saksi ‘The Making of this book'. Saya melihat penulis menulis bersama bertingkat-tingkat buku rujukan, jadi saya andaikan ada 10 buku rujukan. Maka penulis sudah permudahkan dengan senaskah buku ini sahaja jika anda mahu mengetahui mengenai Alexander atau Iskandar Zulqarnain."


Alhamdulillah. Terima kasih untuk penyokong, rakan dan sahabat. Terima kasih, Galeri Ilmu Sdn Bhd dan kedai buku MPH. Sempat berbual dengan beberapa orang pembaca terbaharu.

2 comments:

Zalee said...

Keliru skit.Setahu saya Alexander The Great dgn Iskandar Zulkarnain ada lh dua individu berbeza.Alexander ada lh penakluk dr Eropah sdg kn Iskandar Zulkarnain ada lh pengikut Nabi Musa AS.

Web Sutera said...

Memang keliru. Ramai yang keliru. Sejarawan pun keliru. Yahudi lagi keliru!

Justeru sudikan tuan membaca novel semi-fantasi sejarah ini. :-)

LUSIANA CATERING: HALAL food and catering services.

Komentar dari pembaca di Goodreads | This is one good book. I’ve read one by this author before,Perang Armagedon, which...

Posted by Web Sutera on Friday, 4 March 2016

Copyright © 2013 - WebSutera.com - is proudly powered by Blogger