Champion Islam tidak berangan tanpa usaha


Ada ketika saya berangan-angan, namun saya tidak menjual angan-angan, apa lagi terperangkap di dalamnya. Saya transformasikan angan-angan menjadi cita-cita. Itulah Champion namanya!

Saya berjaya bermula dengan angan-angan menjadi Champion. Insya-Allah, saya bersangka baik dengan-Nya. Saya tidak mahu berangan-angan sahaja. Saya bukan pencipta bayangan angan-angan persis fatamorgana. Sang Champion terus transformasikan ilham minda menjadi matlamat.

Insya-Allah, komentar di bawah saya ambil daripada sebuah majalah untuk buku Berfikir Gaya Champion. Semoga bermanfaat.


** Insya-Allah, ikhlas dari sang fakir WEB SUTERA.

0 comments:

LUSIANA CATERING: HALAL food and catering services.

Komentar dari pembaca di Goodreads | This is one good book. I’ve read one by this author before,Perang Armagedon, which...

Posted by Web Sutera on Friday, 4 March 2016

Copyright © 2013 - WebSutera.com - is proudly powered by Blogger