Kutukan Allah untuk Zionis Yahudi

Seluruh kaum masa silam yang disebutkan dalam Al-Quran dan Bible (original atau terkini) sewajibnya memperoleh hukuman justeru memberontak dan tidak bersyukur atas kurnia Allah yang Maha Penyayang. Bencana hebat dan dahsyat menimpa mereka.

Kaum Bani Israel / Yahudi setelah berpindah-randah dari satu tempat ke tempat lain tanpa negara dan wilayah, dan akhirnya menemukan alasan dogmatik Haikal Sulaiman (Nabi atau Raja Sulaiman), mereka menetap di situ. Bangsa Yahudi tetap dihancurkan Allah kerana perilaku yang melampaui batas dan amat zalim serta merosakkan keamanan bumi.

Yahudi moden dengan fahaman Zionisnya terus merosakkan dunia dari lokasi Haikal Sulaiman dan kawasan sekitarnya. Mereka berbesar hati dengan kesombongan yang luar biasa sebagaimana mereka lakukan sebelum peringatan yang pertama.

Kutukan Allah akan berterusan terhadap hamba-Nya yang amat zalim itu.

@@@@@@@

Syeikh Al-Aqsa ditangkap oleh tentera Israel LAKNAT!

"Aku berjanji setia dalam diriku setelah aku berjanji setia kepada Allah untuk menyedekahkan umurku, waktuku, dan semua yang aku miliki untuk Al-Quds dan Masjid Al-Aqsa." - Syeikh Raed Solah (Syeikh Al-Aqsa)

Fiksyen ini bukan sebuah novel main-main, insya-Allah. Satu senario Kombat Armagedon untuk taakulan para sahabat. Moga mengerti, insya-Allah.

4 Februari 2587 Masihi, Laut Mediterranean

Debarannya semakin laju. Degupan jantungnya bagaikan mahu pecahkan dadanya. Dia keliru. Dia berada di udara dalam rangka sebuah misi udara-ke-darat, lancarkan peluru berpandu panduan laser subsonik AGM-T23 dengan kelajuan 900 kilometer/jam, jarak operasi maksimanya sejauh 1,500 kilometer. Namun sasarannya dekat, tidak sampai seratus kilometer.

Apakah jadahnya arahan Presiden gila itu. Mahu musnahkah Masjid Al-Aqsa dengan serangan ke kubah lama batu tergantung? Derak saluran komunikasi memenuhi telinganya, namun deria rasanya menerawang seperti mana jet B-12 Lancer di angkasa yang semakin cerah.

Dia faham dengan peluru berpandu sebesar itu, bukan sahaja kubah batu tergantung, malah kubah emas, dan seksyen Yahudi dan Islam di sebelah kiri dan kanan akan hancur. Pembinaan atau usaha mengorek terowong di bawah masjid itu pada abad ke-21 menjadi imbasannya. Kini Zionis Yahudi yang menguasai Israel akan hancur leburkan terus masjid yang menjadi tempat ketiga paling suci bagi dunia Islam.

Kerja gila!

“Presiden Trubush Wakaka menjadi agen Israel sial itu!” Suara ayahnya terngiang-ngiang. “Ayah dan emakmu tidak mengundi Wakaka gila itu, Josh. Dia menang pun justeru konspirasi dan manipulasi jahat dalam pilihanraya Presiden dulu. Kini dia mahu teruskan usaha gilanya dengan bertanding untuk penggal kedua. Sudahlah ekonomi kita teruk. Ayah dan emak akan teruskan sertai demontrasi itu.”

Derak-derik komunikasi masih berlagu sumbang, arahan belum diterima. Dia tetap keliru dan tidak mengerti misi busuk ini. Pasti umat Islam akan mengamuk dengan runtuhnya Masjid Al-Aqsa, dan terbunuhnya para penghuni di sektor Islam dan Yahudi itu.

Andai aku mati dalam misi ini, apa yang aku dapat? Apa yang aku impikan, apa yang aku banggakan? Aku menjadi hamba suruhan Israel negara teroris itu? Umat Islam di Baitulmaqdis bukan teroris. Mereka hanya laksanakan hak sebagai penganut agama yang dianuti oleh lebih 1.6 bilion manusia di bumi.

Arahan menembak belum diterima. Andai tidak diterima atau dibatalkan, itu yang dia harapkan. Mungkinkah begitu?

Kemudian derak-derik semakin kuat. Suara ketua operasi dalam USS Virginia terdengar, “Josh! Lepaskan peluru berpandu sekarang!”

Tangannya gementar. Peluh dingin mulainya terasa laju turun dari kedua-dua pelipisnya di dalam helmet pilot. Dia teragak-agak, tetap keliru, bahkan enggan memicit punat senjata. Jet yang dipandunya tetap laju di udara.

“Picit sekarang!”

Ragu-ragu yang amat tinggi. Dia akan musnah, jiwanya hancur.

“Josh! Kamu dengar arahan ini atau tidak?”

Dia tetap diam, sedang ibu jari tangan kanannya masih belum mahu bergerak.

“Hoi setan, kamu sudah pekak? Lancarkan sekarang!” Tinggi benar jeritan ketua operasi itu.

Justeru terkejut, dia menekan butang jatuhkan peluru seberat 1,430 kilogram itu. Peluru berpandu sudah terlerai dari tempatnya di bawah jet itu. Laju meluru menuju sasaran yang telah dikunci oleh sistem navigasi.

Kemudian satu mukjizat terjadi. Jelas di paparan radarnya. ...

** Insya-Allah, ikhlas dari sang fakir WEB SUTERA.

0 comments:

LUSIANA CATERING: HALAL food and catering services.

Komentar dari pembaca di Goodreads | This is one good book. I’ve read one by this author before,Perang Armagedon, which...

Posted by Web Sutera on Friday, 4 March 2016

Copyright © 2013 - WebSutera.com - is proudly powered by Blogger