Jangan jadi pengembang agenda New World Order


Sekiranya tatacara dan fikrah jihad dalam al-Quran, sirah Rasulullah SAW dan para Sahabat mahu dikomplen serta dipusing balikkan sebagaimana doktrin ketumbukan Rom dan Zionis-Yahudi, apa lagi yang kita ada? Itu sebabnya saya nyatakan doktrin Zionis-Yahudi, Illuminati dan Freemason adalah pemusnah dunia agama wahyu dan ketundukan manusia terhadap Allah Taala.

Malang sekali, bahkan teramat malang, ada pemimpin 'Islam' dengan dangkalnya turut terjerat dengan doktrin ribuan tahun itu: "bahawa semangat jihad Islam adalah elemen teroris." Maaf cakap, kumpulan munafik yang diberi amaran oleh Allah dan Rasulullah SAW itu menjadi geng pengembang agenda New World Order, sebuah agenda jahat lagi amat hitam untuk musnahkan Islam dalam doktrin Armagedon.

Dalam dua novel saya - (1) Konstantinopel: Kibaran Panji-panji AL-FATEH dan (2) Perang Armagedon - kisah jihad diperikan dalam bentuk penceritaan. Niat saya ialah agar pemuda dan srikandi Islam serta rakyat umum Malaysia memperoleh sedikit pencerahan tentang isu ini. Jihad bukan kosa kata yang patut hilang dari dunia Islam atau dimomok sebagai 'jahat' atau 'teroris'.

Walhal, dalam ajaran Zionis-Yahudi melalui kitab Talmud mereka, bangsa Yahudi dan yang menyokong mereka diajar agar 'membunuh manusia lain, terutamanya umat Islam'. Justeru teroris adalah amalan Zionis dengan sekongkol seperti Amerika Syarikat, tetapi kita umat Islam pula yang dikambing hitamkan.

Aku takkan melangkah dengan kaki yang gontai.
Lenggokku takkan bagai cupak hanyut.
Hayunan langkah jihad ini akan diteruskan
... takkan tergoyahkan
... meskipun badai melanda jasad dan jiwa.


** Insya-Allah, ikhlas dari sang fakir di sisi Allah, WEB SUTERA.

0 comments:

LUSIANA CATERING: HALAL food and catering services.

Komentar dari pembaca di Goodreads | This is one good book. I’ve read one by this author before,Perang Armagedon, which...

Posted by Web Sutera on Friday, 4 March 2016

Copyright © 2013 - WebSutera.com - is proudly powered by Blogger