GEMPAR: PPP boleh keluar BN jika mahu – Malaysiakini

Prime Minister Abdullah Badawi today said that PPP is free to leave Barisan Nasional since the government has no intentions of amending the Internal Security Act (ISA), reports Malaysiakini.

Parti Progresif Penduduk (PPP) bebas membuat pilihan untuk keluar daripada Barisan Nasional (BN) jika itulah pilihan mereka, kata Perdana Menteri Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi hari ini.


"Jika itu pilihan mereka, apa yang kami boleh buat?" mStar Online memetik beliau sebagai berkata kepada pemberita selepas mempengerusikan mesyuarat Dewan Tertinggi BN di Menara Dato Onn di sini hari ini (9 Dis. 2008).

PPP telah mendesak supaya Akta Keselamatan Dalam Negeri (ISA) dipinda sebelum Pilihan Raya Umum ke13 ataupun parti itu akan keluar daripada BN. Abdullah berkata kerajaan tiada perancangan untuk meminda akta tersebut.

Presiden PPP, Datuk M. Kayveas tidak hadir pada mesyuarat hari ini dan menghantar wakilnya.


Ayuh, PPP dan M. Kayveas, tunggu apa lagi? Sertai Pakatan Rakyat untuk sebuah Malaysia yang lebih baik, insyaAllah

Berkaitan 1: GEMPAR: MCA sokong PPP pinda ISA

Berkaitan 2: Kayveas' ultimatum to BN


JOM MAKAN. Klik SINI!

3 comments:

Anonymous said...

kvs, its bodowi's last slap in your face - salvage whatever self-respect u may have n accept his challenge- leave barang naik bn n join pakatan rakyat.

Totalcare said...

Tunggu dan lihat dimana PPP hala tuju sebenarnya. PPP akan lebih berjaya diluar BN.

Anonymous said...

saya lihat dalam isu PPP ni pak lah memberi jawapan dengan cara professional..tapi saya tak faham kenapa nazri mengugut parti komponen semacam tu...ini cara UMNO ker? atau BN? jangan terlanjur kata..si nazri ni lebih berkuasa daripada PAK LAH dan DATO SERI NAJIB ker? bab setiap perkataan yang keluar dari mulut seorang pemimpin tu mewakili suara parti tersebut.apakah semua pemimpin UMNO/BN mengiakan apa yang di kata oleh nazri? ini mengzahirkan sikap dan sifat sesebuah parti. masyarakat sentiasa memerhati segala tindak tanduk pemimpin.jangan salahkan rakyat terus memilih parti pembangkang yang menjadi kuat dan stabil di atas kelemahan dan ketidakmatangan parti memimpin dalam menuju arah tidak menentu.kita lihat apakah wawasan 2020 akan menjadi kenyataan sebagaimana di luahkan oleh TUN M? sama sama kita tunggu dan lihat.

LUSIANA CATERING: HALAL food and catering services.

Komentar dari pembaca di Goodreads | This is one good book. I’ve read one by this author before,Perang Armagedon, which...

Posted by Web Sutera on Friday, 4 March 2016

Copyright © 2013 - WebSutera.com - is proudly powered by Blogger