Masyarakat Melayu sambil mempertahankan kedudukan haknya di sisi sejarah serta agama; dan kedaulatannya dari segi Perlembagaan, harus bersedia untuk berfikiran rasional, bekerja kuat, merebut ilmu dunia dan akhirat serta mengubah strategi.

Cara biasa berfikir dan bertindak, suka berhibur dan menaruh kepercayaan bahawa pemimpinnya akan selalu meyelamatkan nasibnya adalah suatu kebodohan moden
.

Kalau mereka mahu berubah, berubahlah untuk pembaharuan dan kemajuan; bukan untuk kehinaan akhlak, intelektual dan ekonomi di mata orang, lebih-lebih lagi di mata Tuhan yang senantiasa menyeru kepada kebaikan: "kerahmatan untuk semesta alam ".(Dato' Baha Zain, bos lama saya semasa bertugas di Dasar Padu Sdn. Bhd . Saya sebagai editor matematik dan IT. Pernah menyunting satu buku agama mengenai perkahwinan)
.

*** Saya menyediakan perkhidmatan katering untuk pelbagai majlis, termasuk perkahwinan. Jika perlukannya, sila hubungi saya di sini.


0 comments:

LUSIANA CATERING: HALAL food and catering services.

Komentar dari pembaca di Goodreads | This is one good book. I’ve read one by this author before,Perang Armagedon, which...

Posted by Web Sutera on Friday, 4 March 2016

Copyright © 2013 - WebSutera.com - is proudly powered by Blogger