KURANG AJAR: Pertunjukan Tiger Show dalam majlis makan malam Sony

23 Muharram 1432H - Saya telah dihubungi oleh seseorang yang tidak mahu namanya disiarkan telah mendedahkan bahawa satu majlis pertunjukan tarian lucah "Tiger Show" sempena majlis makan malam anjuran Sony di Hotel Marriot Putra Jaya pada tanggal 16 dec 2010 yang lalu.

Ini satu mungkar yang tidak sepatutnya dianjurkan dan saya berh
arap agar pihak berwajib terutama Jabatan Agama bertindak tegas. Siasat perkara ini dan segera bertindak! Jika pihak berkuasa boleh bertindak nekad ke atas penganut fahaman Syiah, saya harap pihak penganjur mestilah diberi nasihat atau teguran tegas agar tidak menganjurkan pertunjukan "Tiger Show" ini kerana ia bukan sahaja bercanggah dengan budaya negara kita tetapi juga bertentangan dengan semangat Islam sebagai agama rasmi Malaysia.

Malaysia sekali-kali tidak boleh dibiarkan menjadi Hub Maksiat atau Hub Tarian Lucah seperti yang dianjurkan oleh Sony dalam majlis makan malamnya di Hotel Marriot Putra Jaya baru-baru ini. Lebih menyedihkan lagi rata-rata yang hadir dalam majlis tersebut ialah bangsa Melayu yang beragama Islam.

Majlis itu saya sifatkan telah menghina Islam dan ummatnya. Rata-rata pekerja Sony difahamkan amat tersinggung dengan majlis sedemikian rupa. Tidak memadai pertunjukan-pertunjukan seperti kita dengar sering dianjurkan di kelab-kelab malam, tetapi kini p
enganjur dengan beraninya mempersembahkan pertunjukan lucah ini dalam majlis makan malam anjuran syarikatnya [ sony ] kepada pekerja dan tetamu mereka secara terbuka di Hotel Marriot.

Saya telah diserahkan 4 keping gambar yang membuktikan keadaan majlis tersebut Saya hitamkan gambar tersebut kerana tidak sanggup untuk menyiarkan
gambar asal yang dikirim kepada saya kerana ia terlalu lucah dan memalukan. Kelihatan penari yang 95% telanjang itu memeluk tetamu lelaki dan juga membenarkan buah dadanya dipegang oleh tetamu lelaki sambil diperhatikan oleh tetamu wanita yang lain sedang rata-rata tetamu itu beragama Islam.

--- Nasrudin Hassan, Ketua Pemuda PAS Malaysia.

** Foto: Dua daripada gambar yang disebutkan oleh sdr. Nasrudin Hassan.

0 comments:

LUSIANA CATERING: HALAL food and catering services.

Komentar dari pembaca di Goodreads | This is one good book. I’ve read one by this author before,Perang Armagedon, which...

Posted by Web Sutera on Friday, 4 March 2016

Copyright © 2013 - WebSutera.com - is proudly powered by Blogger