Buku PTS terlaris bagi kategori Bisnes dan Pengurusan

29 Jamadilakhir 1432H - Alhamdulillah. Buku Buat Duit Dengan Katering masih antara buku terlaris dalam senarai PTS kategori Bisnes dan Pengurusan, untuk dua bulan berturut-turut.

Walaupun buku ini adalah sebuah ujana berkaitan bisnes katering yang bertujuan memberi panduan kepada bakal usahawan katering, namun tidaklah ianya mengandungi ayat-ayat yang susah untuk ditaakul. Ia tidak mengandungi jargon bisnes dan usahawan yang sukar difahami. Kaedah penulisan saya ialah teknik bercerita atau pun boleh dikatakan teknik penulisan novel.

Saya mencurahkan segala pengalaman seharian dalam membangun dan menjalankan bisnes katering yang sudah memasuki tahun keenam. Buku ini bukan sahaja sebagai panduan menceburi bisnes katering daripada pengalaman meraduk gelombang yang menghempas, malah ianya juga diisi dengan kisah-kisah benar.

Saya selitkan juga unsur-unsur motivasi bagi membina daya juang yang utuh. Saya mengakui bukan mudah untuk mempastikan bisnes kita menguntungkan. Namun begitu ianya juga bukan perkara mustahil. Seperti yang saya bentangkan dalam buku ini, jika kecil modalnya, maka kecil juga anda mulakan bisnes. Jika besar modalnya dan ada aliran tunai yang kukuh, besar pula skop katering yang boleh diceburi.

Buku ini boleh dibeli online dengan diskaun 15% di Bookcafe PTS.

Berkaitan:
Testimoni buku Buat Duit dengan Katering oleh Tuan MBA
Buku Buat Duit dengan Katering terlaris!

Biodata penulis buku Buat Duit dengan Katering
Buku Buat Duit dengan Katering: Berdasarkan pengalaman sebenar


** We provide catering services for the following; courses, training and seminar, product launching, PR events, birthdays, parties, family day, doa selamat, wedding, etc. Varieties of menus are available; Malay dishes, Chinese & Indian style & Western. Click Lusiana Catering.

0 comments:

LUSIANA CATERING: HALAL food and catering services.

Komentar dari pembaca di Goodreads | This is one good book. I’ve read one by this author before,Perang Armagedon, which...

Posted by Web Sutera on Friday, 4 March 2016

Copyright © 2013 - WebSutera.com - is proudly powered by Blogger