Aku bukan ustaz, tegurlah

Warkah Champion | Jalan orang hebat ialah kena tegur, kena kritik malah kena 'belasah'. Itu dari Allah justeru sayangkan hamba-Nya yang mungkin khilaf. Saya selalu kena tegur, sebat dan belasah.

Justeru saya boleh menulis dua buah buku motivasi Berfikir Gaya Champion dan 50 Sup Champion Resipi Rasulullah.

Allah sayangkan hamba-Nya yang mencuba, insya-Allah.

Saya bukan ustaz, jauh sekali sebagai bijak pandai dalam disiplin ilmu Islam. Justeru saya menulis novel dan buku motivasi dengan merujuk banyak buku hadis dan terjemahan / tafsir al-Quran.

Mana-mana yang dirasakan perlu, saya akan buat ayat naratif, bukan dialog. Mana yang perlu, saya hasilkan watak tambahan bagi perbualan, juga persis monolog diri sendiri.

0 comments:

LUSIANA CATERING: HALAL food and catering services.

Komentar dari pembaca di Goodreads | This is one good book. I’ve read one by this author before,Perang Armagedon, which...

Posted by Web Sutera on Friday, 4 March 2016

Copyright © 2013 - WebSutera.com - is proudly powered by Blogger