Lagi-lagi fitnah Dajjal!


Aku berdoa agar terhijab diri dari fitnah Dajjal.
Aku mengharap cinta-Mu Yang Agung.
Agar kekal istiqamah dalam cahaya-Mu.
Di ketika sang jahil terus dibelenggu fitnah sang Pembohong
... yang menabur janji indah padahal mengheret ke jurang berapi.
Namun Engkau berjanji agama-Mu tetap menang.
Justeru
... masukkan aku di dalam golongan menang itu.

Biarlah aku bakal menggigit akar pokok untuk hidup, sehinggalah maut menjemput aku, namun menyokong kebatilan dan fitnah Dajjal tidak sama sekali!

0 comments:

LUSIANA CATERING: HALAL food and catering services.

Komentar dari pembaca di Goodreads | This is one good book. I’ve read one by this author before,Perang Armagedon, which...

Posted by Web Sutera on Friday, 4 March 2016

Copyright © 2013 - WebSutera.com - is proudly powered by Blogger